P11 indoor

Discussie in 'F3P' gestart door 3w_flyer, 8 nov 2009.

  1. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    ik weet niet echt waar ik het nu moet zetten, F3P of F3A

    voor wie ambities heeft om het ook eens te proberen, en dan vooral Hezik.

    het P11 F3A programma indoor gevlogen :

    bmN9oLgV4uU[/media] - P-11 ??

    eerlijk is eerlijk, deze man vliegt in een wel hele hoge hal, alleen niet zo breed.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. RuuD79

    RuuD79

    Lid geworden:
    20 jan 2004
    Berichten:
    236
    Locatie:
    Middelburg
    Dit is wel een heel mooi halletje :) Denk het dubbele van wat wij hier hebben....
     
  3. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    wel hoog misschien, maar verder is het een zeer kleine hal......als je het over een grote hal hebt, moet je gaan naar de meeting van de pampa modelfighters..dan heb je het over een grote en hoge zaal. Helaas valt deze in hetzelfde weekend als de F3P in december in middelburg alleen is die op zaterdag, dus misschien ga ik daar toch nog even kijken....
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  4. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Maar hij deed niet 2¼ links 2¼ rechts tollvlucht... en zo zal er wel meer niet kloppen, hoewel het dichtbij komt.
    Best knap gevlogen.

    Die hal zal mss 5, max 10 smaller zijn, maar dat zou ik wel willen inlevere voor die hoogte...

    Ja, pmf indoor 19dec. Zal waarschijnlijk niet lukken, erg jammer. Robin waarmee ik meerijd moet zaterdag 's ochtends werken. en gelijk de volgende dag middelburg, weer heel eind rijden.
     
  5. hezik

    hezik Guest

    Het is zonder meer knap, maar als P11 gejureerd zou ie er behoorlijk wat punten op moeten toeleggen. Die slowrolls zijn bv. zeker geen slowrolls, er zitten geen hovers in P11 (zie 'm 't meermaals doen), de snaprol is geen snaproll, de 2 1/4 spins zijn geen 2 1/4 spins.. dan heb je zo'n beetje al alle K5 figuren vernaggeld.

    Buiten kom je er niet mee weg de stallturns uit de M zo te draaien, of het moet windstil zijn.

    Neemt niet weg dat het heel knap is en ik het hem zeker niet nadoe :)

    Overigens vraag ik mij af waarom het 'speciaal voor hezik' is ? :p
     
  6. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    omdat jij al zoveel het P11 buiten aan het vliegen bent, kon je het binnen ook eens proberen.

    En om je eens wat te jennen, het was al veel te lang geleden.
     
  7. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    :D:D
     
  8. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    :hammer::hammer::hammer:


    Mvg Johan
     
  9. hezik

    hezik Guest

    Maak dan gewoon een topic 'rode lap voor hezik'... dan kom ik gravend en snuivend aangestormd :p
     

Deel Deze Pagina