P200 fury

Gisteren was een ideale dag om eens te kijken hoeveel bruut geweld een P200 geeft als die door een Kingcat de lucht in wordt gebracht.

Het resultaat was héél bruut, het bulderend geluid was echt indrukwekkend :mrgreen:.

2QZqlkjFg4A[/media] - BVM Kingcat P200 full throtle

Alleen het verbruik viel wat tegen, na 4,5 minuut begon de motor te sputteren omdat de vier liter helemaal op was. Er schoot maar een halve UAT meer over :rolleyes:.

Laatst bewerkt door een moderator:
kippenvel kreeg je zeker zal ik je vertellen als ie zo hard voorbij kwam,
tja dat verbruik Koen is wat minder maar er kan nog een tankje bij toch
Hint Hint Maikel:)

WoooooooooW, teeeuring wat een snelheid (zo zou ik het ook in het echt hebben gezegd:mrgreen:)

wat is geschatte snelheid?, heb toch het gevoel richting 400+..

WoooooooooW, teeeuring wat een snelheid (zo zou ik het ook in het echt hebben gezegd:mrgreen:)

wat is geschatte snelheid?, heb toch het gevoel richting 400+..
Er zit een GPS ontvanger in, alleen metingen van de topsnelheid en de maximale hoogte geloofden we niet. Die waren namelijk 1400 km/h en 1500 meter :p.

De gemiddelde snelheid klopte dan weer wel, was iets van 200 km/h dacht ik. 13g was de maximale g-kracht (die geloof ik ook wel) en hij legde 20 km af in één vlucht. Volgende keer nog proberen we nog eens voor de snelheidsmeting ;)

Ik zal eens een kabeltje in elkaar frutsen dat we de complete vlucht kunnen uitlezen.. Maar hij ging dik over de 400 hoor, mn Rookie had 't nakijken ;)

Gisteren was een ideale dag om eens te kijken hoeveel bruut geweld een P200 geeft als die door een Kingcat de lucht in wordt gebracht.

Het resultaat was héél bruut, het bulderend geluid was echt indrukwekkend :mrgreen:.

2QZqlkjFg4A[/media] - BVM Kingcat P200 full throtle

Alleen het verbruik viel wat tegen, na 4,5 minuut begon de motor te sputteren omdat de vier liter helemaal op was. Er schoot maar een halve UAT meer over :rolleyes:.

En ik maakte me al zorgen dat de motor niet in orde was met dat gesputter, was gewoon de tank leeg:mrgreen:(bij alle 3 de vluchten)

Dit was wel een mooi structueele test voor de kingcat, resultaat.......goed gekeurd:rolling:

Dit was wel bizar hoe hard dit ging.
Het is immers best een grote kist van p/m 240 cm

Koentje bedankt voor het testen van m'n toestel(len):thumbsup:

gr maikel

En ik maakte me al zorgen dat de motor niet in orde was met dat gesputter, was gewoon de tank leeg:mrgreen:(bij alle 3 de vluchten)

Dit was wel een mooi structueele test voor de kingcat, resultaat.......goed gekeurd:rolling:

Dit was wel bizar hoe hard dit ging.
Het is immers best een grote kist van p/m 240 cm

Koentje bedankt voor het testen van m'n toestel(len):thumbsup:

gr maikel
met zéér veel plezier gedaan hoor :mrgreen: maar dat wist je al wel hehe

Enkele fotootjes van dichtbij:

full

full

full

full

full

full

full

full

full

In Keulen Porz in augustus had er een duitser die niet uit z'n doppen keek er zo hard tegenaan geschopt dan de hele neusspant was uitgebroken.

Pfoe, wat een.......... Dan heeft zijn WA-(AVP)Verzekering toch wel flink mogen dokken lijkt me?:)

mooi man

@Maikel.

Heb dat filmpje zitten bekijken, man wat een gang zit er in dat ding.
Nu nog effe naast de Kingcat van Bennie wegzetten :schrik: en dan door Davy laten omroepen "Gentleman, we have a race"

:music: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

Groet Ger.

Hey Koen en Maikel.

Ziet er goed uit!
Ik zie nog net geen "mach-kegel" verschijnen, haha.
Niet normaal zeg wat een snelheid.
Welke Testarossa is nu sneller, die met de P-200 of de V-12? ;-)

Back