P38 Lightning +/- 115" of +/-3 meter span "got it"

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
G

Ger Kovacs

Guest
Hallo.

Wie heeft er nog een set tekeningen liggen van een P38 Lightning en is bereid om er kopieen van te laten maken?
Liefst een tekening van een P38 met een span vanaf 3 meter.
Een P38 met een span van 1.80 meter heb ik jaren gehad maar wil nu een ietsje grotere gaan bouwen.
Uiteraard tegen betaling.

Groet Ger Kovacs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom bestel je niet de P-38 van Nick Ziroli? 114" span. Tevens een bewezen concept.

$$ koers is nu aantrekkelijk. Als je hier wilt kopieren ben je ook vaak een vermogen kwijt met die grote vellen.

Hij is mooi he :p

p38_left_nose-lg.jpg

Waarom bestel je niet de P-38 van Nick Ziroli? 114" span. Tevens een bewezen concept.

$$ koers is nu aantrekkelijk. Als je hier wilt kopieren ben je ook vaak een vermogen kwijt met die grote vellen

Ha die Teus.

Heb altijd al een oogje op het eigenwijze disign van ing Kelly Johnson gehad en mis nog dagelijks mijn oude vertrouwde P38 die naar de eeuwige jachtvelden is.
Bestellen bij Ziroli kan altijd nog maar misschien heeft iemand op het forum nog zo'n set tekeningen liggen.
Als ik de plans eventueel ga bestellen doe ik er ook de komplete hout set bij, dat scheelt dan ook weer een hoop zaag en snijwerk, en heb ik sneller weer een vliegende P38.

Groet Ger.

Hoi Ger

Wij hebben hier nog tekeningen liggen van een p38 van 214 even aan Berto vragen hoe of wat.

Groeten Onno

RHX

Mensen bedankt dat jullie de moeite nemen om mij te helpen.

@Onno, weet ik, die tekeningen waren van mij :wink:

@Alex. inderdaad geen turbine, maar ja de RC vliegerij heeft nog zoveel meer te bieden :wink: (zoals electro F3A :wink: )

Ger.

Mhhh, naast dit project gonmst er nog wat door mijn hoofd...............

Catalina...........
en een...............................................
waterjet............................................................. ;-)

Zol komende weeks eens kijken hoe het daar mee staat :lol:

De geruchten gaan dat Ger zo goed al voorzien is van een kompleet vliegende P38 ;-)

Mits die natuurlijk nog een groter maatje wilt bouwen :roll:

Ger,

je hebt PB

Luc

THX Luc.

Als ik wat voor jou kan betekenen :wink: hoor ik het wel.

Enne Berto, die grote P38 blijft trekken, moet maar eens prio's gaan stellen :wink:

(zou ik mijn avatar al aanpassen ?????)

Groet Ger.

Hee Ger,

die andere is natuurlijk "maar" 2,2mtr ;-)

En prio`s? wat zijn dat :roll:

En ja, na woensdag is er wel weer een avatar aanpassing nodig (net als bij mij binnenkort?!?!)

Zie je over 2 nachies :banana:

Laatst bewerkt:
Hoi Ton.

Luc B heeft mij uitstekend geholpen, heb nu tekeningen die ik simpel op b.v. 3,50 meter kan laten afdrukken, schitterend forum is dit toch als je elkaar zo kan helpen en geholpen wordt.

Ger.

Peter,

Het valt me wel op dat de site die je vermeld, reeds begint in 2001, maar nog steeds geen vliegend prototype heeft opgeleverd. Voor de spw die Ger beoogt, zou ik toch vertrekken van een beproefd concept.
Verder blijft het natuurlijk altijd leerzaam hoe iemand anders dit aanpakt.

Mvg,
Luc

Back