p38 lightning.

hallo, graag had ik voor een clublid wa info gewonnen over een p38 lightning.

hij wil eentje gaan bouwen van ongeveer 2m20/2m50span. maar dan wel zo gedetailleerd mogelijk. heeft iemand hier ervaring mee of beter nog, vliegt iemand deze mooie bird?

alle info is welkom, groeten

Maar waarom komt iemand na al gedurende 849 berichten hier op het forum actief geweest te zijn niet op het idee de zoekfunctie te gebruiken?

ik heb dit wel toegepast hoor.... hier en daar wat gevonden maar ik kan de oudere topics niet terugvinden. bv onder indoor heb ik"zie ik" maar 2pagina's meer. klopt dit???

en ik had enkel op p38 gezocht omdat ik niets meer wist van naam of type en het is voor een clublid.....

Eclipse,

Onderaan in het scherm (onder de topics) heb je een drop-down menu waar je kan kiezen om de topics van "verder terug in de tijd" te zien.

Hier kan je kiezen voor topics van bijvoorbeeld meer dan 1 of 2 maanden terug.

Verder is de P38 toch wel een schaalkist. En met die spanwijdte die je aangeeft niet echt een "indoor vliegertje" ;) (of bedoelde je dat niet...hahaha :D)

Succes !

Groet,

Bob

Ik realiseer me nu ook een nadeel van de zoekfunctie, hij kan niet zoeken op drie letters. Erg onhandig in een modelvliegforum: p38, b17, x22, b29 enz.enz. Dus Eclipse, mijn opmerking in bericht #6 was onterecht.

Laatst bewerkt:
Back