Zo vlak voor mijn vakantie een nieuw verslagje van de montage van een ARF.De P47 SNAFU van Top RC.
Na een paar weken motor ophanging bouwen heb ik deze gisteren getest.
De test was snel klaar.
De motor een Plettenberg Predator 30/8 EVO in combinatie met YGE 205 HVT regelaar is direct goed in balans doet wat de combi moet doen.
Uitgerust met een Ramoser 26X16 Ramoser 4 blad propeller is de performance indrukwekkend.
Mijn vrouw die het filmpje maakte moest zich behoorlijk schrap zetten tegen de propellerwind.
Als batterij gebruikte ik 3 x 10S F3A paketten.
Uitgerekend moet dit voldoende zijn voor 8 minuten vliegtijd.
De overige waarden zoals RPM en de Ampere stroom moet ik nog uitlezen uit de regelaar.
De telemetrie is nog niet aangesloten.
Na mijn vakantie verwacht ik ook de 7 Cilnder Brown Bear en kan deze ook worden getest om uiteindelijk de keuze te maken.
Een kabelhaspel doet dienst als tafel om motoren te testen.
Geen overbodige luxe.
Na een paar weken motor ophanging bouwen heb ik deze gisteren getest.
De test was snel klaar.
De motor een Plettenberg Predator 30/8 EVO in combinatie met YGE 205 HVT regelaar is direct goed in balans doet wat de combi moet doen.
Uitgerust met een Ramoser 26X16 Ramoser 4 blad propeller is de performance indrukwekkend.
Mijn vrouw die het filmpje maakte moest zich behoorlijk schrap zetten tegen de propellerwind.
Als batterij gebruikte ik 3 x 10S F3A paketten.
Uitgerekend moet dit voldoende zijn voor 8 minuten vliegtijd.
De overige waarden zoals RPM en de Ampere stroom moet ik nog uitlezen uit de regelaar.
De telemetrie is nog niet aangesloten.
Na mijn vakantie verwacht ik ook de 7 Cilnder Brown Bear en kan deze ook worden getest om uiteindelijk de keuze te maken.
Geen overbodige luxe.
Laatst bewerkt: