paar vraagjes over elecktro auto.

beste mensen,
ik ben nu echt helemaal nieuw met een elecktro auto. ik van plan deze auto tekopen; www.conrad.nl / modelbouw / auto's/ bij elecktro en dan 1;10 buggy, en dan die van 149,00 EUR de
1:10 EP buggy Ranger Brushless 4WD R2R

Ik kan niet precies de link geven van de auto, vet raar. maar ik hoop dat iemand snapt welke auto ik bedoel.

Ik ben dus vanplan die auto tekopen, Alleen er zit dan nog geen accu erbij als ik hem koop denk ik, dus daarom wil ik 2 accu's erbij kopen, maar welke moet ik dan kopen voor die auto? Ik wil graag een redelijk goeie accu van ongeveer €25,- perstuk.
Bij noodzakelijke toebehoren van de auto staat een accu erbij van 29,99 EUR
Maar mijn vraag is dus, als ik die accu koop, hoe laat ik die accu dan op? Zit er een opladen bij ect?
Ik werk nu altijd nog een een leuke brandstof auto 1;10 buggy, MAar ik wou ook een elecktro erbij..

Mijn vraag:
Zit er een oplader bij die accu erbij? hoe laat je hem anders op?
<H1 class=blue id=detail_h1>nog 1 vraag;
Wat zit er in die toebehoren set? Die erbij staat bij toebehoren?

GRaag reactie..
spacer.gif

</H1>

ja inderdaad.met zo een wagentje heb je binnen de korste keren brokken.
en als je dan enkele dagen tot een week mag wachten.staat deze meer aan de kant dan dat je er mee rijd.+dat het brushless is.heb je met die gewone powerpack van 29€ waar je over spreekt nooit de topsnelheden kan halen dat hierbij worden vermeld.mag je al weer lipos gaan kopen en dan kom je er niet met u 25€de batterij.en dan heb je de lipolader en balancer nog niet.

mijn tip:zoek eerst nog wat verder informatie op ivm de batterijen en andere autos.

en koop u een auto waar je rap stukken kan voor halen.

traxxas is vrij goedkoop in onderdelen en het is van kwaliteit.

Back