eej allemaal,
Ik ben bezig met een airboat die word aangedreven met een EDF. Mischien hebben jullie het al in me bouwverslag gelezen(bouwverslag-airforce-airboat) dat ik een paar vragen over mijn EDF heb, en aangezien dit een EDFsubforum is inplaats van een boten subforum leek het me wel handig om hier het nog een keer te vragen. Ik kreeg bij de EDF een soort ring die ik er aan de voorkant op kan zetten
. Weet iemand wat die ring doet? Ik heb er foto's van. En ik vroeg me af waarom de dingen die zegmaar de motor aan het omhulsen vastmaken met een tegengestelde richting van hoe de fanbladen staan(mischien beetje raar uitgelegt
) Ook is het een beetje irritant om die fan vast te maken aan me boot (denkik). Ik weet wel dat ik de EDF in een aluminium buis komt waar daarachter het roer uit de buis steekt. Ik maak hem aan de buis vast met boutjes en moertjes. En die gaan dan ook door mijn romp.
De EDF en de ring.
Achterkant EDF.
EDF met ring erop
EDF zonder ring erop
EDF in de aluminium buis. Hij moet nog wel op lengte worden gezaagt.
Ik ben bezig met een airboat die word aangedreven met een EDF. Mischien hebben jullie het al in me bouwverslag gelezen(bouwverslag-airforce-airboat) dat ik een paar vragen over mijn EDF heb, en aangezien dit een EDFsubforum is inplaats van een boten subforum leek het me wel handig om hier het nog een keer te vragen. Ik kreeg bij de EDF een soort ring die ik er aan de voorkant op kan zetten

De EDF en de ring.

Achterkant EDF.

EDF met ring erop

EDF zonder ring erop

EDF in de aluminium buis. Hij moet nog wel op lengte worden gezaagt.
Laatst bewerkt door een moderator: