Paasraces MACH

weet je waar je ook aan went..altijd 4e worden dat wordt een gewoonte zo langzamerhand..hahahah

Maar gelukkig doen mijn gm regelaars het gewoon weer dus ik had vandaag gewoon in de superstock kunnen rijden.
Had van Vincent Koers gehoord dat als de motor onbelast is en er word gas gegeven hij in zijn toerenbegrenzer schiet en dat was dus het geval..dom dom dom

groeten

John

Was gister zeker een gezellige dag!
Iedereen bedankt! kantine, wedstrijdleiding, technische keuring super gewerkt allemaal en lekker door kunnen rijden! en natuurlijk het weer... dat zat ook heel erg mee! :)

Mannen, graag gedaan.
was inderdaad een moooooooie wedstrijd.
Lekker relaxed en gezellig en sportief.

Houden zo AUB.
Bedankt.

Zo hierbij even 2 fotootjes!
1290178599_5_0uvB.jpeg

1290178913_5_UZjh.jpeg

kabeltje prik prak, parameters veranderen en vlammen. Komt helemaal goed.:yes:

Contact gehad met Tom, heb een aangepaste setting gekregen waar het volgens hem goed mee moet gaan. Dat gaan we proberen en dan zien we wel weer verder.

ik zit zo eventjes wat te vergelijken, omdat 2wd in het "prut lipo topic" van Veteq had aangegeven harder dan 90 te rijden, dat gisteren de snelheid nogal tegenviel....

Is er soms iets mis met de speedtrap?, want 60 is niet echt hard, of wel?.... ;)

(ik gok er zomaar op dat de afstand van de speedtrap niet goed is ingesteld, en nog op "indoor" staat....)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat mijn "echte" snelheid gister nog boven de 60 lag haha... :D

Maar nee, inderdaad Martin, zoals Tim al zegt. De speedtrap was niet goed. En Alexander (2wd) ging gister samen met Tim en Jan zéker harder!!!

Laatst bewerkt:
wat is er anders aan die instelling dan wat jij had? Even uit interesse :cool:

Dat zou ik je moeten laten zien maar het komt er op neer dat een hoop waardes (met name timing) echt veel te hoog stonden bij mij en ook de roll-out was te hoog...

waarschijnlijk kun je ook ergens instellen wanneer die timing erin komt. Dat is ook erg belangrijk namelijk. Zet het op 8000 of meer (of wat overeenkomt met wat gm het noemt kwa waardes etc.. Zal bij jou ook wel mischien te vroeg inkomen.

Ik geloof dat dat bij de GM timing 1 en 2 is en die zijn idd nu ook anders dus... Ik vertrouw even op Tom's setting en ga dat eerst proberen. Hij gaf al aan dat er erna vragen waren dat ik altijd weer bij hem terecht kon. Als ik hem zie op een NK race dan zal ik hem wel eens vragen wat nu precies wat doet.

Back