Psygho (Emil)
Forum veteraan
Ik was / ben altijd al gek van electronica,en mechanica. Deed al reparatie van gokkasten, photoplays, mame machines,etc etc, en uiteraard revisie van flipperkasten.
Momenteel zit er weinig soep in.... (lees weinig reparatie/revisie/renovatie) opdrachten, dus het ligt op een laag pitje.
Was even aan het struinen en opeens werd me aandacht getrokken naar een advertentie van martplaats.
"Leuke japanse gokkast"
Veel spel, doe een bod.
06-xxxxxxxxxx
Met een wazig plaatje van een 4 kant iets.
Op de een of andere manier triggerde hij me toch wel....
Meestal met een reden....
Keek eens bij de biedingen, en waagde een gokke, door hem te mailen wat hij er voor moest hebben. Dergelijk weinig....
Loopt op tokens, en er zaten er genoeg bij. Lering op internet prijs voor de tokens los, waren al 10 cent per stuk. 2e hands, en was wel vraag naar...
Gokje was een 1000 stuks, dus we hadden al voor 100euro aan tokens. Wha dan is de kast al gratis.
S'avonds hem gebeld, en wat info los gepeuterd.
Naar 2 punten, het merk, en 1 (van de 6) personage naam verder gezocht...
Na uren zoeken: Het bleek een Daito Ginken: Hihouden secret treasure te zijn,uit 2006. Volgens reviews een leuke zeer uitdagende kast...
Ik had hem inmiddels al gereserveerd, dus gisteren opgehaald.
In nieuwstaat. Blijken er hele communities voor te zijn, dus info genoeg, en een leuke uitdaging....
Heb diverse gokkasten gehad, ook de andycapp, maar eenmaal dit gezien, wil je niet weer terug... Wat een leuk concept...
Der valt veel over te vertellen, maar goed,eerst amar eens kijken of er animo voor is, en eerst maar even wat filmpjes...
Wat filmpjes (bekijk ze op fullscreen in hd!)
Momenteel zit er weinig soep in.... (lees weinig reparatie/revisie/renovatie) opdrachten, dus het ligt op een laag pitje.
Was even aan het struinen en opeens werd me aandacht getrokken naar een advertentie van martplaats.
"Leuke japanse gokkast"
Veel spel, doe een bod.
06-xxxxxxxxxx
Met een wazig plaatje van een 4 kant iets.
Op de een of andere manier triggerde hij me toch wel....
Meestal met een reden....
Keek eens bij de biedingen, en waagde een gokke, door hem te mailen wat hij er voor moest hebben. Dergelijk weinig....
Loopt op tokens, en er zaten er genoeg bij. Lering op internet prijs voor de tokens los, waren al 10 cent per stuk. 2e hands, en was wel vraag naar...
Gokje was een 1000 stuks, dus we hadden al voor 100euro aan tokens. Wha dan is de kast al gratis.

S'avonds hem gebeld, en wat info los gepeuterd.
Naar 2 punten, het merk, en 1 (van de 6) personage naam verder gezocht...
Na uren zoeken: Het bleek een Daito Ginken: Hihouden secret treasure te zijn,uit 2006. Volgens reviews een leuke zeer uitdagende kast...
Ik had hem inmiddels al gereserveerd, dus gisteren opgehaald.
In nieuwstaat. Blijken er hele communities voor te zijn, dus info genoeg, en een leuke uitdaging....
Heb diverse gokkasten gehad, ook de andycapp, maar eenmaal dit gezien, wil je niet weer terug... Wat een leuk concept...
Der valt veel over te vertellen, maar goed,eerst amar eens kijken of er animo voor is, en eerst maar even wat filmpjes...
Wat filmpjes (bekijk ze op fullscreen in hd!)
Laatst bewerkt door een moderator: