pakketje USA

Status
Niet open voor verdere reacties.
... er zijn hierover al verschillende topics...

De kans dat een pakketje bij de douane komt te liggen is altijd aanwezig... Mijn ervaring met pakketjes uit Amerika en Hong Kong is dat ze allemaal door de douane komen, echter ik bij de pakketjes uit Amerika altijd BTW moet betalen + invoerkosten...

Dus houdt er maar rekening mee dat je pakketje langer onderweg is dan je graag zou willen en dat je een rekening gepresenteerd kan krijgen en de aanschaf dus wat duurder kan uitvallen...

Laatst bewerkt:
Ja ze zouden vast wel door de douane komen maar ik bedoelde of ik veel kans zou hebben dat ik invoerkosten moet betalen.

... er zijn hierover al verschillende topics...

De kans dat een pakketje bij de douane komt te liggen is altijd aanwezig... Mijn ervaring met pakketjes uit Amerika en Hong Kong is dat ze allemaal door de douane komen, echter ik bij de pakketjes uit Amerika altijd BTW moet betalen + invoerkosten...

Dat staat er toch ? Als je iets vraagt is het wel handig als je het antwoord ook leest ... ;)

Grtz,
Menno

Wellicht hoopte de topicstarter een meer positief antwoord te krijgen... Helaas zijn mijn ervaringen met pakketjes uit de US anders...

a main hobbies verzend via ups, die doen aangifte voor je dus je moet altijd invoerrechten betaalen. hoeveel het is hoor je pas bij afleveren en ik kon alleen gepast betalen...

Er zijn al vele topics hierover en ook in dit topic is al een reactie. Laten we het centraal houden en gebruik eens de zoekfunctie... er gaat een wereld voor je open...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back