A Antony 13 mrt 2015 #1 Weet iemand een specifiek type fijne stift waarmee ik panellines op een in mat kleur gespoten toestel kan trekken om er dan vernis over te zetten? Grtz A
Weet iemand een specifiek type fijne stift waarmee ik panellines op een in mat kleur gespoten toestel kan trekken om er dan vernis over te zetten? Grtz A
Énke Blériot PH-SAM 13 mrt 2015 #2 Ja, de fine liner van V&D. Heb ik op mijn P47 toegepast en werkt voortreffelijk. Ik heb de zelfde procedure gevolgd en je krijgt hele mooie lijnen. Zie bouwdraadje: p-47-transformatie Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2015
Ja, de fine liner van V&D. Heb ik op mijn P47 toegepast en werkt voortreffelijk. Ik heb de zelfde procedure gevolgd en je krijgt hele mooie lijnen. Zie bouwdraadje: p-47-transformatie
jan brilman Forum veteraan 14 mrt 2015 #4 Eerst met een relatief zacht potlood, en dan maar eens kijken hoe het lijkt! Niet met en viltstift! jan.
Eerst met een relatief zacht potlood, en dan maar eens kijken hoe het lijkt! Niet met en viltstift! jan.
jan brilman Forum veteraan 15 mrt 2015 #6 'The proof of the pudding is in the eating.' Gewoon proberen. Maar kijk uit, voor dat je het weet heb je een veel te zwarte lijn op je kist staan. :teacher: 'Less is more.' En zwarter/donkerder/scherper kan altijd nog. 'Makkelijk te veel, moeilijk terug!' (Ik denk dat het nu duidelijk is! ) jan.
'The proof of the pudding is in the eating.' Gewoon proberen. Maar kijk uit, voor dat je het weet heb je een veel te zwarte lijn op je kist staan. :teacher: 'Less is more.' En zwarter/donkerder/scherper kan altijd nog. 'Makkelijk te veel, moeilijk terug!' (Ik denk dat het nu duidelijk is! ) jan.