Op de fotos kun je dat niet goed zien maar aan beide kanten heb ik 2 platen aan de onderkant omgebogen zodat het lijkt als deze zijn verbogen tijdens een actie.
De gele plaat moet de illusie wekken dat deze is vervangen omdat de oude teveel beschadigd was (hetgeen bevestigd wordt doordat de plaat ervoor verbogen en uit steekt)
De plaat is ingesneden waardoor er 4 platen lijken te zijn.
In 1e instantie wilde ik de schurzen lijmen op de steunen maar dit is gemakkelijker bij onderhoud.
Er komen op dit moment geen platen op de zijkant van de toren.
Vind het wel mooi zo nu het lijkt of men voor extra bescherming wilde zorgen door er zelf de schurzen op te monteren...
Ik wil wel nog kleine steuntjes maken zodat het van bovenaf lijkt of deze de platen vast houden (net als bij het orgineel) echter voor RC lijken mij deze te breekbaar vandaar mijn eigen steunen.
Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn beknopte bouwverslag te lezen.
Willie, ik vond het leuk om met een bouwbroeder te schrijven en ga zekers jou bouverslag volgen!
Hopelijk inspireert het jou om snel aan de slag te gaan met jou project.
Groetjes,
Mike
De gele plaat moet de illusie wekken dat deze is vervangen omdat de oude teveel beschadigd was (hetgeen bevestigd wordt doordat de plaat ervoor verbogen en uit steekt)
De plaat is ingesneden waardoor er 4 platen lijken te zijn.
In 1e instantie wilde ik de schurzen lijmen op de steunen maar dit is gemakkelijker bij onderhoud.
Er komen op dit moment geen platen op de zijkant van de toren.
Vind het wel mooi zo nu het lijkt of men voor extra bescherming wilde zorgen door er zelf de schurzen op te monteren...
Ik wil wel nog kleine steuntjes maken zodat het van bovenaf lijkt of deze de platen vast houden (net als bij het orgineel) echter voor RC lijken mij deze te breekbaar vandaar mijn eigen steunen.
Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn beknopte bouwverslag te lezen.
Willie, ik vond het leuk om met een bouwbroeder te schrijven en ga zekers jou bouverslag volgen!
Hopelijk inspireert het jou om snel aan de slag te gaan met jou project.
Groetjes,
Mike