panzer 3 van HL

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door mikeman, 8 jul 2016.

  1. mikeman

    mikeman

    Lid geworden:
    11 jun 2004
    Berichten:
    249
    Locatie:
    sittard
    Op de fotos kun je dat niet goed zien maar aan beide kanten heb ik 2 platen aan de onderkant omgebogen zodat het lijkt als deze zijn verbogen tijdens een actie.
    De gele plaat moet de illusie wekken dat deze is vervangen omdat de oude teveel beschadigd was (hetgeen bevestigd wordt doordat de plaat ervoor verbogen en uit steekt)
    De plaat is ingesneden waardoor er 4 platen lijken te zijn.
    In 1e instantie wilde ik de schurzen lijmen op de steunen maar dit is gemakkelijker bij onderhoud.

    Er komen op dit moment geen platen op de zijkant van de toren.
    Vind het wel mooi zo nu het lijkt of men voor extra bescherming wilde zorgen door er zelf de schurzen op te monteren...
    Ik wil wel nog kleine steuntjes maken zodat het van bovenaf lijkt of deze de platen vast houden (net als bij het orgineel) echter voor RC lijken mij deze te breekbaar vandaar mijn eigen steunen.

    Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn beknopte bouwverslag te lezen.
    Willie, ik vond het leuk om met een bouwbroeder te schrijven en ga zekers jou bouverslag volgen!
    Hopelijk inspireert het jou om snel aan de slag te gaan met jou project.

    Groetjes,
    Mike
     
  2. Wimo

    Wimo

    Lid geworden:
    16 mrt 2008
    Berichten:
    217
    Locatie:
    Eindhoven,Holland
    Ja, ik ga ook een (om)bouwverslag maken. maar wanneer..................... Heb het te druk met andere projecten. Het probleem met mij is dat ik zovele interesses heb. Ik ben hier ook gestart met een topic over de bouw van mijn vliegdekschip, de Enterprise CV6. Dus ik zal wel zien wanneer het zo ver is.

    Gr,
    willie
     
  3. Citizen Calculator

    Citizen Calculator

    Lid geworden:
    2 sep 2016
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Arnhem
    Ik heb sinds een Week een Heng Long Panzer 3 L Updated! Is nog helemaal origineel en loopt als een zonnetje
    Eerst lieten de loop wielen los maar heb die gewoon vast gelijmd met plastic lijm. Dit was de laatste die Toemen Model bouw had. Ik denk niet dat er veel aan zal gebeuren aangezien dit mijn eerste rc tank is en omdat ik niet meer heb dan een schaar en een paar potloden : )
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    een Panzer III blijft leuk om om te bouwen de mijne is een ausf. M met speciale hoge uitlaat voor extra doorwaad diepte in de Russische moerassen en geheel naar een PIII die echt zo rondgereden heeft :) Incl alle metalen upgrades voor dit model; zoals brede Ostkette, wielen, veerarmen, bak, verlichting gereedschap uitlaat etc.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina