papieren modelbouw

heb jij ook papercraft gedaan ? bdoets
Nee nooit... maar door dit draadje heb ik eens op die link geklikt en was verrast door de leuke (en gratis) bouwplaten. Ik ben druk zat, maar als ik me nog eens verveel... :rolleyes:

mijn vader vind dit ook erg leuk.
hij heeft een F-16 gebouwd en is nu bezig met de constalation.
ook heeft hij al van allerlij klijne dingetjes gebouwd.
mn broertje bouwt nou een jaguar ook van de cannon papercraft site.
ik vind het er zelf erg mooi uitzien maar echt spectaculair vind ik het niet.
doe mij maar een RC vliegtuig :):):)

grt wilbert

Ik heb ooit een poging gewaagd, maar het bleek echt helemaal niets voor mij ... wat een geknoei werd het.

Hier wat links die ik ooit verzameld heb:

www.modellbogen-versand.de
"Schreiber-Bogen Online-Bestellung."

Paperwarbirds
"All the aircraft models on these pages started out as flat sheets of paper!"

D. Barnett card models
"For quick service with a personal touch, order your digital models from us. For us it is the passion of the hobby..."

Currell Graphics, Card Models
"Are you looking for an inexpensive, quiet and creative hobby for you or your family? Do you like to work with your hands? Looking to get more use from your new computer printer? Consider card modeling! Make sure you take a moment to visit my free models page and see some card models I have designed!"

FreePaperToys.com
"Free Paper Model Categories: Airplanes Flying, Airplanes Models, Spacecraft & Rockets."

Fiddlers Green
"Paper Models of Mass Distraction."

www.cardfaq.org
"The Card Modeling FAQ is devoted to the subject of scale modeling in paper and cardstock, all subjects. It is intended to be a comprehensive resource on the history, purchasing, collecting, designing, building, and display of paper models, as well as an exhaustive collection of links to other Internet resources on the subject."

3D Papermodel Net
"Free models collection, exhibition and forum."

Iwatsuki Paper Plane Club
"Japanese paper website with free downloadable models."

Laatst bewerkt:
ik ben blij dat er nog een paar mensen aan papercraft doen
of er toch nog "geloof" in hebben dat het nog wordt gedaan;););););)

ik denk dat ik een eigen website ga maken over papercraft
met forum en links

icon4.gif
ik weet het nog niet
icon12.gif

Website: doen!

Je zou hier links kunnen plaatsen (hoewel er a veel sites zijn met verwijzingen: (Het Papercraft museum bijvoorbeeld) EN eigen werk neer kunnen zetten. Dat is toch wat veel mensen willen zien.

Forum: weet waaraan je begint! (Vraag maar aan Robert ;) )
Er zijn waarschijnlijk al een aantal goede fora op dit gebied. Beter hier op in te schrijven dan zelf met iets half-bakken aan te komen.
Vraag daarnaast is of je veel leden krijgt.

Wim

Website: doen!

Je zou hier links kunnen plaatsen (hoewel er a veel sites zijn met verwijzingen: (Het Papercraft museum bijvoorbeeld) EN eigen werk neer kunnen zetten. Dat is toch wat veel mensen willen zien.

Forum: weet waaraan je begint! (Vraag maar aan Robert ;) )
Er zijn waarschijnlijk al een aantal goede fora op dit gebied. Beter hier op in te schrijven dan zelf met iets half-bakken aan te komen.
Vraag daarnaast is of je veel leden krijgt.

Wim
Heb je alles van het papercraft museum al bekeken?
En daar zit niets tussen?

Wim

even intikken in google: papercraft en dan maar afbeeldingen bekijken.....

mmmm....ook leuk voor depron, rc erin....beetje off-topic :)

Back