Ik ben inmiddels al een tijdje aan het bouwen aan mijn Parat. Om te voorkomen dat ik op de werkschependag hem niet meer zou herkennen tussen alle andere Parat's heb ik besloten om hem in een andere kleur stelling te maken, en wel die van Wagenborg Sleepdiensten.
Met het heldere rood een opvallende verschijning op het water.
De reden dat ik hem in die kleuren maak is dat ik ook al een Tito Neri in die kleurstelling heb. Zichtbaar op de achtergrond van de foto.
Onderstaand fotootje laat de omgebouwde sleeplier zien. Op de as is ook een tandwiel aangebracht. Het nog zichtbare tandwiel steekt straks door het dek heen. Aan de onderzijde van het dek word dan de vertragingsmotor met tandwiel gemonteerd, waardoor het geheel aangedreven wordt.
Als het e.e.a. gemonteerd is volgt er nog een foto.
Met het heldere rood een opvallende verschijning op het water.

De reden dat ik hem in die kleuren maak is dat ik ook al een Tito Neri in die kleurstelling heb. Zichtbaar op de achtergrond van de foto.

Onderstaand fotootje laat de omgebouwde sleeplier zien. Op de as is ook een tandwiel aangebracht. Het nog zichtbare tandwiel steekt straks door het dek heen. Aan de onderzijde van het dek word dan de vertragingsmotor met tandwiel gemonteerd, waardoor het geheel aangedreven wordt.
Als het e.e.a. gemonteerd is volgt er nog een foto.