geen.
de enigste ervaring dat ik kan voorleggen is
1 een vliegtuig kleiner dan 500 gram(mag toch in velden)
2 opleiding architectuur.
3 momenteel technisch tekenaar van beroep
4 vriend die werkt voor dhl onderhoud vliegtuigen (enige affiniteit met het vliegen wss)
5 niet voor de stoefen maar ik heb heel veel ervaring met balsa hout.
mede door mijn opleiding waar ik wekelijks wel een maquette moest maken
en ik krijg er redelijk de zeik van dat iedereen dat afraad
niet verkeerd oppakken maar met jullie ervaringen zouden jullie me heel wat kunne helpen maar iedereen raad gewoon af. zou jij ooit begonnen zijn moesten ze je op de club niet geholpen hebben???
heb al verschillende uren op een simulator gevlogen en dat ging wel redelijk aardig (broer heeft program) redelijk oud wel en nu verkocht
en dan nog iets
chrashen so what.
dan maken we wel een nieuwe.
goeie tip voor balsa bouwers-> planken kopen en daar je balkjes uitsnijden ipv balkjes te kopen(geld gespaard)
en triangulatie is the key om tot een stevige constructie te komen.
de enigste ervaring dat ik kan voorleggen is
1 een vliegtuig kleiner dan 500 gram(mag toch in velden)
2 opleiding architectuur.
3 momenteel technisch tekenaar van beroep
4 vriend die werkt voor dhl onderhoud vliegtuigen (enige affiniteit met het vliegen wss)
5 niet voor de stoefen maar ik heb heel veel ervaring met balsa hout.
mede door mijn opleiding waar ik wekelijks wel een maquette moest maken
en ik krijg er redelijk de zeik van dat iedereen dat afraad
niet verkeerd oppakken maar met jullie ervaringen zouden jullie me heel wat kunne helpen maar iedereen raad gewoon af. zou jij ooit begonnen zijn moesten ze je op de club niet geholpen hebben???
heb al verschillende uren op een simulator gevlogen en dat ging wel redelijk aardig (broer heeft program) redelijk oud wel en nu verkocht
en dan nog iets
chrashen so what.
dan maken we wel een nieuwe.
goeie tip voor balsa bouwers-> planken kopen en daar je balkjes uitsnijden ipv balkjes te kopen(geld gespaard)
en triangulatie is the key om tot een stevige constructie te komen.