Parkflyer

• Topicstarter Topicstarter Ruben-F3M-Electro
  • Startdatum Startdatum
R

Ruben-F3M-Electro

Guest
Ik ben van plan om een Piaget Epp te kopen. Heeft iemand een idee welke motor goed is om zuivere 3D mee te vliegen? En regelaar?

Mvg,
Ruben

Lesen is ook een kunst. :D

Motor zit er bij en van de rest is er al iets aangeraden.

Mvg Johan

Ik ga hem niet van HobbyKing halen, vertrouw de motors niet zo. Zij raden ook een motor aan die meer A produceert dan de aangeraden regelaar.

Zij raden ook een motor aan die meer A produceert dan de aangeraden regelaar.

Waar staat dat dan ?

Een motor produceert geen Ampere , hij verbruikt ze hoogstens .

en de verbruik ligt aan de belasting dus propgrote die je gebruikt .

De motor is er bij en ze raden een 18A regelaar aan .
10 A zou al genoeg zijn met een 8x4 en een 2S500 lipo .

Mvg Johan

Heeft iemand ervaringen met die motors van hobyyking. Ik dacht eerder aan een torcster brushless gold A1908/10-2000 met torcster speedcontroller ECO Bel 10 A

Heeft iemand ervaringen met die motors van hobyyking. Ik dacht eerder aan een torcster brushless gold A1908/10-2000 met torcster speedcontroller ECO Bel 10 A

Voor iemand die al 7 jaar in zijn vak zit, heb je toch vele vragen. Bij ons vliegen allemaal HK motoren, en de motoren die je koopt 'waar denk je dat die gemaakt zijn ? '

Voor iemand die al 7 jaar in zijn vak zit, heb je toch vele vragen. Bij ons vliegen allemaal HK motoren, en de motoren die je koopt 'waar denk je dat die gemaakt zijn ? '

Leg jij mijn eens even uit dat een ventje van 15 jaar al 7 jaar in het vak zit
Dat vind ik knap hoor\mvg
Frederik

Tjatja; als ik eens tijd heb zal ik eens een proefje opnemen met mijn yak-54(als die terug werkt). maar die is veel te zwaar, dus 4D werkt niet meer, aangezien ik met Li-Po 3s 350 mAh vlieg. Dan kan ik maar een minuutje of 3 vliegen. Ik kan ook proef vliegen met funcub, maar dan geloven jullie mij nog niet...

7 maanden zal hij wel bedoelen .

Mvg Johan
En nee niet 7 maanden. Ik ben op mijn 7de jaar begonnen met modelvliegen op TMV Tongerse modelvleugels. www.tmv.be. Waarom ik zoveel vragen heb? Wel ik heb altijd gevlogen, maar nooit gebouwd, heb dan een jaar stilgelegen en toen pas begonnen met electro, buiten mijn shockie. Dus ik weet nog niet echt van wat goed is en niet goed is op de electro markt.

En nu verder op mijn vraag , zijn die motoren betrouwbaar, want ik hoor dat sommige mensen gewoon hun motors opbrandden.

Tjatja; als ik eens tijd heb zal ik eens een proefje opnemen met mijn yak-54(als die terug werkt). maar die is veel te zwaar, dus 4D werkt niet meer, aangezien ik met Li-Po 3s 350 mAh vlieg. Dan kan ik maar een minuutje of 3 vliegen. Ik kan ook proef vliegen met funcub, maar dan geloven jullie mij nog niet...

Ook jij dus zal eens even beter moeten lezen van wat er wordt geschreven hoor
Het heeft niets met geloven te maken dat doe je dus in de kerk
Het ging dus over ervaring
De een had het over een vak
En ik zei de gek had het over hobby
Mvg
Frederik

Ook jij dus zal eens even beter moeten lezen van wat er wordt geschreven hoor
Het heeft niets met geloven te maken dat doe je dus in de kerk
Het ging dus over ervaring
De een had het over een vak
En ik zei de gek had het over hobby
Mvg
Frederik
Zij 'denken' dat ik geen 7 jaar ervaring heb! En waarom niet??

Back