Parkzone F-27 Stryker setup

Het ZOU een soort EPP moeten/ kunnen zijn ...

Veel lijm heeft er bij mij nooit aangehangen ...

heb één keer een kleine wonde verzorgd met 5 minute epoxy ....

ging perfect ...

wel aanbrengen met mate dat je de boel niet teveel verzwaard ...

@theo

op de stock 7-cell accu is dit ding zo mak als een lammetje hoor ...maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat dit geen instapper is die zichzelf recht en makkelijk fouten vergeeft ... vooral in de bochten verliest ie snel hoogte en accelereert hij enorm ... als je dan niet tijdig up geeft ben je het haasje . ... maar voor de rest is dit DE makkelijkst te vliegen wing die er is ... de funjet is 5 keer moeilijker, neem dat van me aan ...

guy5927 zei:
Het ZOU een soort EPP moeten/ kunnen zijn ...
Maar dat vermeld parkzone / hobbyzone dus niet.

maar voor de rest is dit DE makkelijkst te vliegen wing die er is ... de funjet is 5 keer moeilijker, neem dat van me aan ...

Zeker, maar een net niet perfecte landing en de droog niet verende aanvoelende z-foam scheurt )(*!£(!&"£%&!"$£& en laag en niet snel he, geen crash te noemen eigenlijk!
Hier mijn reactie elders (engels)

http://www.barend.org/stryker f27%...roduct_bad.htm
I am starting to dislike this thing, for i do not know what foam this Z-foam is and with what european foam glue i can glue it.
And even when it flys great, but with a little less then perfect landing, this 'dry' not so bendable foam just rupture (tears?) behind nose cone even. see url above.... Hobby zone / parkzone do not respond to technical questions?
is Z foam polyprophylene, polystyrene, polytreene?????? )(!*&£(*&!"^£^&%!"$£%

heeft hier iemand ervaringen met de Parkzone P-51 mustang?
nee zekker?!

BlackBird zei:
nee zekker?!

JAA zekker ! :lol:

Had'm, heb'm getuned tot ie superzalig vloog en heb 'm verkocht voor 2 maal de aankoopprijs ... :oops: ...

Hier een filmpje die ik ZELF nam TERWIJL ik vloog ( hatcam ) ( wel ORIGINAL SIZE kiezen en niet letten op geluid-synchro )

P-51 PZ

guy5927 zei:
BlackBird zei:
nee zekker?!
Hier een filmpje die ik ZELF nam TERWIJL ik vloog ( hatcam ) ( wel ORIGINAL SIZE kiezen en niet letten op geluid-synchro )

P-51 PZ

Ziet er relaxed en slick uit, vliegt strak !
Hoe land je die? op zijn buik of met wieltjes? Heb je er een vouw- of klappropellor op gezet, of zit die er bij!?

landen is gewoon uitmelken VLAK boven de grond en binnenschaatsen ... stalled over de vleugel weg dus LAAG leegvliegen ....

Gewoon zorgen voor een flexibele 10 x 8 , klapprop hoeft niet ....

hier nog een keer voor de liefhebbers ( hij was echt wel mooi hè :cry: )

P-51 static

guy5927 zei:
landen is gewoon uitmelken VLAK boven de grond en binnenschaatsen ... stalled over de vleugel weg dus LAAG leegvliegen ....

hier nog een keer voor de liefhebbers ( hij was echt wel mooi hè :cry: )

P-51 static

Zeker mooi. Het lijkt in de video wel of het verticale staart-roer niet kan bewegen klopt dat?
Dus je stuurde met alleen de grote vleugel roeren EN achter roeren? Is op de video niet helemaal duidelijk.

Had je er ook zo een remote bij met rechts 1 mixer stick en links een duim-glijder voor gas?

GAAF!
vertel meer :P, is hij moelijk te bestuuren (voor nog net beginner) reageert hij schokerig, hoe duur was die?

@mad fighter

helemaal correct ... 3 kanaals heet dat ....

@BlackBird

170 alles in dacht ik ...NIET voor beginners....vloog wel zeer goed ... film spreekt voor zich..

Sadkingbilly zei:
Wie kan me een - in nederland of buitenland, liefst zonder creditcard - verkrijgbare setup aanraden voor een stryker? Graag zo betaalbaar mogelijk en zo stil mogelijk! Zijn er meer mensen die problemen hebben ervaren met de stryker qua sterkte / breken etc?

Zit erover te denken om er ééntje uit duitsland te laten komen
(http://www.monkeytoys.de/parkzone-f27-stryker-pnpversion-ohne-motor-elektrik-p-3087.html )

Advies, tips en hulp welkom natuurlijk!

Daar (monkeytoys) heb ik hem ook gekocht! Echter ik heb de B versie, die was helemaal compleet. Ik meen 160 euro toen incl. verzenden naar NL.
Kwa breken, tja, koop maar gelijk een pot lijm... Het is Z-foam en geen EPP. Dat Z-foam is net veredeld verpakkings foam....
Maar ja, breekt het mooi en lijm je het, kan je weer vliegen.
Hij vliegt makkelijk en reageert goed. Voor een jet schijnt het de meest makkelijke in de lucht te krijgen te zijn. Gas terwijl je flink gooit en weg is ie.
Er zijn ook veel clipjes op youtube van te vinden van de stryker.

Overigens is het model op de site een ouwetje. De motorsteunen van recentere modellen (2 jaar al of zo...) zijn groter kwa oppervlakte.
Ik kwam een keer te snel vlak over de grond, neus raakte een kuil, door de remming vloog de motor los.

Wat je dus sowieso het best kan doen is: carbon staafjes in de foam door de motor steeun heen, eerst in de bobbel overdwars en de van achter naar voren daaronder door.
De voor sectie gelijk intapen (ook de losse neus) van batterij naar voren toe. Ook hier kan je best an voor naar achter aan de zijkanten carbon staafjes prikken.

Zie ook: http://www.barend.org/stryker f27 B parkzone/stryker f27 B parkzone.htm

Erg mooi afgewerkt, hoe heb je dat gedaan?
En weet nog iemand waar ik deze jet kan bestellen, in de buurt?
Had me ook al rotgezocht naar de VORTEX van PROTECH maar die is nergens meer te krijgen. Vliegt namelijk ook perfect!

Machtig mooi ding, die Stryker.

f271.jpg

f272.jpg

f274.jpg

Hallo, ik ben net lid van dit forum en ik had een vraagje waar je je stryker hebt gekocht, ik woon in belgie en ik zoek er al eeuwen naar...

Back