Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Noah zei:Zouden deze toereikend genoeg zijn voor mijn F-27 setup ?
http://cgi.ebay.de/Li-Poly-11-1v-12...80554QQcategoryZ34056QQtcZphotoQQcmdZViewItem
12C continue.
guy5927 zei:Hey madfighter,
Proficiat met de stryker ! You'll love it !
Na 18 maand plezier heb ik de mijne doorverkocht om een Funjet te kunnen kopen maar als de nieuwe brushless versie uit is zal er waarschijnlijk ook zo'n doos richting België gaan ... :wink:
Heb je enige ervaring ? het is een goedmoedige wing maar het blijft natuurlijk wel een jet ...
Maak je niet te druk om die uitslag .. mijn eerste reactie was net dezelfde als de jouwe ... opladen die hap en gaan met die banaan ...
easy mode A de eerste 3-4 vluchten voor de gewenning, daarna mode B .. vliegt heel wat levendiger ...
lancering is een eitje : er bestaat geen enkele jet die zo makklijk opgooit als een stryker ...
succes en als je vragen hebt hoor ik het wel .. :wink:
mad fighter zei:Heb je enige ervaring ? het is een goedmoedige wing maar het blijft natuurlijk wel een jet ...
Ja, met de x-twins, airlifter en een 3 ch Piper van conrad.
Deze is al leuk op een voetbalveld, als ik tussen de 25 en 75 procent gas blijf. Te gek ding. Er stond alleen te veel wind, te variabel, deze avond.
Theo Coenen zei:[
Net als iemand die net het rijbewijs gehaald heeft met een lelijk eendje en die dan als eerste auto een Lamborgini Diablo koopt en daar gelijk mee gaat racen op de openbare weg. Dat gaat vrijwel nooit goed. Je had beter een tussen model kunnen nemen waarmee je aan de snelheid en felheid van dit soort modellen had kunnen wennen. Felheid, ja. Dit model is voor hogere snelheden uitgelegd en dan is de opgegeven uitslag op de roeren best goed, ook de kleine uitslagen. Bij lage snelheid daarentegen is de werking van de roeren minder omdat die niet direct worden aangeblazen door de prop. Normaal gesproken is bij dit soort modellen de grote roeruitslag voor de start en de landing en bij hoge snelheid schakel je terug naar de kleine uitslagen.