Parkzone Sport Cub as3X BNF

Dankje!!
Ben er zelf ook zeer content mee.
Ze vliegt heerlijk en kan zo relaxed rondvliegen.
De Funcub wielen vind ik echt een meerwaarde ten opzichte van de stock wielen.
Ik heb er overigens ook nog een iets groter formaat staartwiel op.
Ben benieuwd hoe die Floats jou gaan bevallen.
Vr Gr Erwin

Ik ben gezwicht voor deze vlieger en heb er zaterdag een besteld, toevallig heeft Conrad zaterdag en zondag een opruimings actie met 10% korting op alles wat ze verlopen.

Plus dat ze gratis verzenden en 2 jaar garantie geven:rolleyes:

Wel heb ik gekozen voor uitvoering met de Spektrum DSMX-ontvanger met AS3X-technologie .

Jan

Heeft er iemand inmiddels ervaring met Floats onder dit vliegtuig?

Ik heb nog floats van mijn Super Cub en deze zien er wel verdacht hetzelfde uit als die voor de Sport Cub geleverd worden, ook dezelfde blauwe bies zit erop, en in de doos bij het vliegtuig zitten de 2 struts om de floats te monteren.

Wel schijn je er een andere prop bij de orginele float kit te zitten, dat was bij mijn Super Cub ook het geval, floats eronder een andere prop erop;):D

Jan

Laatst bewerkt:
Ik heb de floats besteld die onder de Super Cub LP zitten. Maar.... zijn nergens voorradig.
Als het te lang duurt maak ik ze zelf wel van depron, tekening heb ik ervan.

Mvg.Bernard

Hier hetzelfde verhaal.
Wegens slecht weer te weinig kansen om naar eigen believen te fladderen met de Cub.
Verleden week nog wel kunnen vliegen en ze deed het weer erg prettig.
Op naar de lente.
Vr Gr E

De lente, kan mij niet vlug genoeg komen. Mijn Sportscub krijgt een update, tw.floats eronder.
Die heb ik al liggen. Nog enkel een roer en waterdichte servo ervoor kopen.
Dan ga ik hem klaarmaken voor het vliegen op water. Verder heb ik ruim 2 mnd geleden voor het laatst een model in de lucht gehad. Intussen heb ik alvast een nieuwe zender gekocht,
de Graupner MZ-18.
Tot zover, en als de kist klaar is plaats ik een foto.

Mvg.Bernard

Hoi Bernard.
Ik las dat jij schreef: heb voor 2 maand geleden voor het laatst een toestel airborn gehad.
Holey Smoke..........Dat is knap zeg.
Hoe hou jij dat vol???
Ik zou helemaal gek worden als ik zo lang niet zou vliegen.
Ik vlieg in de winter wel door hoor en pak de momenten als het kan.
De kou maakt me niet zoveel uit zolang als het maar niet al te hard waait en regent.
Heb de bof dat ik ook met Multicopters vlieg van mini formaat alla Trex 250 size tot aan groter formaat, 450 size.
Kan dat in principe overal doen.
Kleine veldje voor het huis tot aan indoor op het werk.
De vliegtuigen pak ik meestal voor de grote velden.
Maar, je hebt helemaal gelijk.......zal ook meer dan blij zijn als de lente weer is begonnen.
Vr Gr Erwin

Hallo Erwin,

Voor mij ook erg moeilijk om niet ff airborne met een van de vele kisten te gaan. Heb een nieuwe Multiplex Blizzard klaar, mijn handen jeuken maar het weer is niet maiden vriendelijk.
Kou deert mij niet maar steeds regen en wind dat is niet zo aangenaam.
De eerste de beste dag dat het kan dan neem ik mijn kans. Heli's heb ik niet meer, was er op uitgekeken. Kleine parkflyers heb ik wel, maar ik vlieg liever op een ruim vliegveld. Bomen en lantaarnpalen zijn zo onvriendelijk als je er tegen aan vliegt.

Mvg.Bernard

Back