Parrot AR Drone"s ?!

Waarom zie ik er zoveel te koop op de marktplaats ?
iemand een idee ?

Ik wil, nu ik een mQX heb wel wat groters en dat is de Parrot AR Drone,
maar vraag me toch af waarom er zoveel te koop staan...Of zeggen jullie (QuadCopter goeroes) koop dan meteen een goede kit!!

Alvast bedankt voor het lezen...
groet Ray...

van wat ik gezien heb, parrots zijn leuk en aardig maar als je wat meer waar voor je geld wil (en niet gebonden wil zijn aan iphone/ipad) dat je beter een doe het zelf pakket kan halen.

Kost je alleen wel weer wat meer moeite ...
Hoewel een RTF pakket misschien dan handiger is als je helemaal geen ervaring hebt met bouwen.

Ik zou zeggen: Doe het zelf pakket!

Je kunt de versie 2.0 ook met je android gsm of tablet besturen,en hij heeft een hd camera aan boord.
De eerste versie zou ik zeker niet kopen,zitten teveel fouten in kunnen zomaar uit de lucht vallen.
Het enige nadeel is dat je met wifi werkt,dus een beperkt bereik ze geven zo,n 50m op.
Zou eerder een gaui 500 kopen ofzo zag ik laatst rtf voor 379 euries staan.

Gewoon lekker zelf 1 samenstellen. Een Hk quadcopter kan je niet vergelijken met een parrot. Vergelijk de filmpjes maar eens op youtube zoek op de parrot en kijk daarna eens naar Hk quadcopter, quadcopter fpv, warthox noem maar op. Volgens mij kun je zelf 1 samenstellen die veel beter vliegt en nog goedkoper is dan de parrot drone.
Parrot AR Drone neigt volgens mij meer naar speelgoed.

Ik ga voor , Doe het zelf bedankt mannen.. heeft me over de streep geholpen :cool:
nu ga ik me lekker op me gemak inleven....

groet Ray...

Toch effe dit:
Wil je helemaal op safe gaan: kies dan voor een DJI naza CPU met bijbehorend frame.
Gaan in verschillende formaten naargelang jouw wens.
Kost een paar knaken maar dan heb je gelijk een Multicopter die ook helemaal goed vliegt en waar je heel erg lang plezier van kan hebben.
Degelijke 6 kanaals zender erbij en klaar is Klara.
Sukses.
Vr Gr E
PS: Waarom ik dit zeg?
Vliegmaatje van me heeft zo'n toestel.
Is dat ik al met Gaui Quadcopters vlieg, maar anders wist ik het wel!!!
Gaui CPU's verbleken in vlieggedrag bij die DJI Naza CPU.Echt!!!!
En het prijsverschil tussen een GA433 Gaui CPU en een DJI Naza CPU is slechts een paar tientjes.

Tja dat is idd waar maar ik heb zelf een kk board en deze vliegt ook superstrak voor een aanzienlijk lager bedrag. Kijk ook eens naar de KK2 met autolevel.

Toch effe dit:
Wil je helemaal op safe gaan: kies dan voor een DJI naza CPU met bijbehorend frame.
Gaan in verschillende formaten naargelang jouw wens.
Kost een paar knaken maar dan heb je gelijk een Multicopter die ook helemaal goed vliegt en waar je heel erg lang plezier van kan hebben.
Degelijke 6 kanaals zender erbij en klaar is Klara.
Sukses.
Vr Gr E
PS: Waarom ik dit zeg?
Vliegmaatje van me heeft zo'n toestel.
Is dat ik al met Gaui Quadcopters vlieg, maar anders wist ik het wel!!!
Gaui CPU's verbleken in vlieggedrag bij die DJI Naza CPU.Echt!!!!
En het prijsverschil tussen een GA433 Gaui CPU en een DJI Naza CPU is slechts een paar tientjes.
Aaaa ook ik ga me hier ook in verdiepen,
ik zat al met een Gaui 330X Quad Flyer in mijn hoofd zag er wel solid uit allemaal..
maar ik ga ff verder kijken, bedankt weer mannen wordt erg gewaardeerd ! :cool:

Groet Ray....

Back