Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die ongecontroleerde draai naar links doet-ie bij bij ook. Vooral bij fullspeed en max tilt. Helemaal max tilt doe je vooral als het flink waait zodat de drone voldoende kan compenseren in de vlagen als deze in hoover hangt. Bij weinig tot geen wind met de tilt van de drone net over de helft, is wat prettiger vliegen. Helemaal max is net iets te veel van het goede.........wel erg rap btw.
Vlieg trouwens buiten alleen nog maar met de hoogte begrenzer uit en niet te dicht op de ondergrond. Ik weet wat er kan gebeuren dus heb mijn duimen dan ook constant op het scherm zodat ik gelijk kan ingrijpen mocht de drone rare dingen doen. Tot nu toe allerlei soorten terrein gevlogen en ging probleemloos.
Zolang alles blijft werken kan je vrijwel crashloos blijven rond vliegen. Zoals je al zegt.....alles los en de drone blijft rustig op je wachten.
Het bereik is bij mij absoluut meer dan de opgegeven 50 meter.
Fer
Vanwege de regen en wind de laatste dagen niet buiten gevlogen, dus maar in de woonkamer een beetje vloeiende bochten geoefend. Dit wel met outdoorhull omdat het gewoon lekkerder vliegt. Uiteraard enkele crashes bij aantippen meubilair en vegetatie, maar zonder schade. Wat wel het geval is bij crashes, is dat de assen altijd de impact krijgen te verwerken en ook een beetje krom raken. op het eerste gezicht niet merkbaar, maar ik heb de proef op de som genomen door alle 4 de assen te vervangen. Resultaat was dat de drone daarna toch weer soepeler draaide. Dus een paar spare gear- en assensets in huis is geen overbodige luxe. Gelukkig niet duur en zeer snel en eenvoudig te vervangen.
Mainboard houd zich goed en de drone vliegt zoals deze hoort te vliegen.
Opvallend is wel dat de draai naar links sneller gaat dan naar rechts. Hebben meer dat of ligt het aan mijn drone?
Fer