D
dvanlit
Guest
Goedendag allemaal,
Ik heb me vandaag aangemeld bij modelbouwforum. Natuurlijk niet zomaar.
1,5 jaar geleden ben ik gestart met een brandstofauto ( de GS strom evo ) als bouwpakket bij onze vrienden in Briele ( RC world ).
Je kan zelf bepalen wanneer je een gedeelte van je auto krijgt opgestuurd.
Dit is zo bevallen dat ik de vraag gesteld heb om ook een bouwpakket samen te stellen voor een helicopter.
Dit waren ze al van plan. Ik ben nu de eerste die dit project gaat starten.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk is het volgende model helicopter het waard om dit project te starten:
Het gaat om de Robbe Spirit Li M8.
In totaal ben ik 20x 49,50 euro kwijt aan dit project ( verspreid over zelf te bepalen aantal maanden ).
Je krijgt alles erbij zodat hij vliegklaar is aan het einde van de rit. Ben nog wel bezig met vragen te stellen over de zender etc die erbij zitten.
Ik wil graag weten wat er bij het pakket zit.
Maar is het model voor beginnende en gevorderde gebruikers eventueel geschikt?
Alvast bedankt voor het reageren.
Gr,
danny
Ik heb me vandaag aangemeld bij modelbouwforum. Natuurlijk niet zomaar.
1,5 jaar geleden ben ik gestart met een brandstofauto ( de GS strom evo ) als bouwpakket bij onze vrienden in Briele ( RC world ).
Je kan zelf bepalen wanneer je een gedeelte van je auto krijgt opgestuurd.
Dit is zo bevallen dat ik de vraag gesteld heb om ook een bouwpakket samen te stellen voor een helicopter.
Dit waren ze al van plan. Ik ben nu de eerste die dit project gaat starten.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk is het volgende model helicopter het waard om dit project te starten:
Het gaat om de Robbe Spirit Li M8.
In totaal ben ik 20x 49,50 euro kwijt aan dit project ( verspreid over zelf te bepalen aantal maanden ).
Je krijgt alles erbij zodat hij vliegklaar is aan het einde van de rit. Ben nog wel bezig met vragen te stellen over de zender etc die erbij zitten.
Ik wil graag weten wat er bij het pakket zit.
Maar is het model voor beginnende en gevorderde gebruikers eventueel geschikt?
Alvast bedankt voor het reageren.
Gr,
danny