paypal werkt niet

hallo
ik heb een paypal rekenig gekoppeld en ge accepteert
maar als ik nu iets wil bestellen op hobbyking
dan zegt hj dat ik een credit card moet toevoegen

wat doe ik verkeerd?

Ja ik ken het, ik heb het ook een keer of 3 gehad. Balen want ik had de onderdelen hard nodig. Maargoed, mijn elende met ... nouja later dus :D
Als je geld overboekt naar je paypal rekening (gewoon inloggen in je account bij paypal.nl en op overboeken klikken) Na een werkdag of 3 staat het bijgeboekt..en afgeboekt op je bank saldo :D
Dán kun je alles bestellen wat je wilt bij welke winkel met paypal die je maar wilt zonder errors :)
Later kun jealtijd geld terugboeken van paypal naar je bank natuurlijk.
Groeten Jakko

ik hoef helemaal niet eerst over te boeken naar paypal. Wordt door paypal automatisch afgeschreven van mijn bankrekening.
Staat me ook wel iets van bij dat ik mijn creditcard moest koppelen. Volgens mij verplichten sommige leveranciers dat, als een soort garantie.

Hobbyking vraagt dat soms, niet altijd, dus soms zul je dit even moeten op lossen op de bovenstaande manier. Ik heb destijds contact opgenomen telkens als het gebeurde dat ik de melding kreeg. Hun hebben het toen met de winkelier opgelost op mijn verzoek (geweldige instelling die paypal...kan ook door mijn intensieve account gebruik komen, en de 2% die hun van iedere transactie opstrijken ;) )Maar uiteindelijk heb ik er toen toch voor gekozen om telkens een beetje geld op mijn paypal account te zetten (was ik op tegen, maar werkt wel prima moet ik zeggen.)
Dat het vaak niet nodig is, klopt, maar als je ook 10x week gebruik maakt van paypal dan loop je er toch soms tegenaan dat het handig kan zijn dat je een bestelling snel kan doen als jed e spullen enigsinds snel nodig hebt.
Hopelijk is uw probleem heirmee nu ook opgelost.
Jakko

Volgensmij duurt het zoiezo nog een tijdje voor je direct vanaf je bankrekening kan betalen bij paypal. Mijn zus had hetzelfde probleem. Ze had haar bankrekening aan haar paypal account gekoppeld, maar moest nog steeds:
1) of eerst geld overmaken naar de paypal account
2) of een creditcard toevoegen.

Een maandje later kon ze ineens wél direct vanaf de bankrekening betalen.
Raar maar waar, en waarom dit zo is heb ik ook geen idee.

Misschien naar de klantenservice van paypal bellen / mailen ? Er zal namelijk vast een verklaring voor zijn.

paypal

Hoi,
ik had ook een paypal rekening gekoppeld aan mijn rekening nmr(geen credit card gewoon betaal rekening)
Als eerste moet ik wachten totdat ze twee bedragen storten van 4 cent en 6 cent op mijn rekening en daarna veriferen.Toen pas was mijn bank rek gekoppeld aan paypal na het veriferen
Is dit wat jij bedoel?
Nu als ik iets bij hk bestel via paypal dan klik ik aan betalen via paypal en drie to 5 dagen later is het over gemaaakt.Iets later komt hk met de betaal opdracht en mijn spullen zijn betaald.
mvg phil

Back