Ik heb wat fototjes van Arie v.d. Str ontvangen die ik hierbij plaats.
De kist is zo goed als af, verder af als de fotos laten zien.
Arie, klasse van je dat er een kunstwerk van gemaakt hebt, ikzelf had dit nooit zo mooi voor elkaar gekregen zoals jij dit hebt gedaan.
Zitten zeer veel details op waar ikzelf nooit aan toegekomen zou zijn.
Ik heb de kist zo goed als gereed gezien en ziet eruit om door een ringetje te halen.
Het enige wat nog moet gebeuren is de aandrijving goed in orde te krijgen zodat dit juweeltje schitterend zal gaan vliegen.
Dit houdt in, accu's in het zwaartepunt plaatsen, trust van de motoren uitrichten, en nog wat kleine afwerk klusjes.
Uiteraard nog wat veldplaatjes schieten van de PBY en dan in het voorjaar de kist maidenen.
Ikzelf heb hier alle vertrouwen in, er is vanuitgegaan dat de 2 electromotoren, die de 12X8 Graupner drieblads aandrijven, zeker de 11.000 toeren zullen halen, motoren zijn de 4120 BL met een KV van 660 per volt, deze krijgen 6S lipo's te zien en moeten dit makkelijk aankunnen aangezien mijn P38 Lightning dezelfde motoren heeft ook op 6S lipo's maar dan iets ingekorte 13X8 masterairschrews aandrijft.
Voor wil twijfelt of die motoren het wel zullen trekken, ik heb de kist in m'n handen gehad en is zeer licht gebouwd, gaat als een engeltje met heimwee denk ik :wink:
Kist is gemaakt om vanaf land te vliegen zoals jullie kunnen zien op de foto's.
Kijk nu al uit naar het profiel en vliegbeeld van deze beauty in de lucht.