F
Frank
Guest
Het is NIET mogelijk dat jemet een PPM ontvanger niets merkt en dat een PCM in de Failsafe schiet. Als de PCM in hold gaat bewegen de servo's aardig bij PPM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat argument van zenders aanzetten met dezelfde frequentie is me te gek voor woorden ... indien jij vliegt op plaatsen waar dit kan gebeuren adviseer ik ofwel in te pakken en te verdwijnen ofwel een nieuw frequentie systeem te installeren.
zender afgeven ... u wil vliegen ? zender gaan halen : vliegen en nadien zender terug afgeven
... zoals de cowboys hun wapengordel afgaven voor ze gingen pokeren in het saloon !
gerard_nl zei:zender afgeven ... u wil vliegen ? zender gaan halen : vliegen en nadien zender terug afgeven
... zoals de cowboys hun wapengordel afgaven voor ze gingen pokeren in het saloon !
sorry maar hier pas ik voor, wie controleerd dit dan? iemand die de hele dag zenderbewaker speelt?
ik weet niet uit welke perfecte modelvliegwereld jij komt, maar in de realiteit gebeurd dit regelmatig !!
ben erg benieuwd naar de club waar jij vliegt, daar moet het wel helemaal perfect zijn dan dus.het is simpel ofwel heb je een frequentie policy en gebeuren er geen "oepsen" ofwel stop je als club met vliegen en stuur je iedereen naar huis !
ben erg benieuwd naar de club waar jij vliegt, daar moet het wel helemaal perfect zijn dan dus.![]()
Helemaal mee eens, ik weet niet zeker of zenders met PLL-synthesiser (via menu frequentie kiezen, ook wel bekend als 'dial a crash'Harpert zei:... Mijns inziens (maar ik ben nog niet zo lang bezig) zou een zender een opstart procedure moeten doorlopen... Eerst "kijken" of er op het betreffende kanaal signalen binnenkomen die van een zender afkomstig kunnen zijn en DAARNA pas de HF module inschakelen...