Voor mijn MPX modellen gebruik ik momenteel diverse servo's: Hitec HS-81, GWS servo's, maar ook Top Line servo ES-30 JR van Conrad en Hobbycity HTX-900. Ik vlieg er thermiek mee en op de helling (Zoutelande) en klaarblijkelijk komt het in dergelijke omstandigheden allemaal niet zo superkritisch, want ik merk nauwelijks verschil. (of ik heb simpelweg te weinig ervaring na 1 jaar....
).
Ik wil nu mijn Cularis uitrusten met niet de duurste servo's. Alleen daarbij bekruipt me wel het gevoel dat ik een kistje met 500 euro aan electronica (2,4 Ghz ontvanger, vario en tuning speed set) toch niet met servo's van $4,- kan uitrusten...
Heeft iemand goede ervaringen met een set-up van bijvoorbeeld Hobbycity voor een Cularis
??
M.vr.groet,
Evert.

Ik wil nu mijn Cularis uitrusten met niet de duurste servo's. Alleen daarbij bekruipt me wel het gevoel dat ik een kistje met 500 euro aan electronica (2,4 Ghz ontvanger, vario en tuning speed set) toch niet met servo's van $4,- kan uitrusten...
Heeft iemand goede ervaringen met een set-up van bijvoorbeeld Hobbycity voor een Cularis

M.vr.groet,
Evert.