Pepsi Pitts S1s Lelystad

Hallo ik ben op zoek naar het kleurenschema van een Pitts s1s met pepsi kleurenschema.
Heb deze een jaar of 3 een keer gezien in lelystad bij wings over holland en wil dit kleurenschema
nu toepassen op een shockflyer. Het gaat hier om een bijne gehele pepsi blauwe pitts met de letters
pepsi op zijn kop omdat de man toch vaker op zijn kop vloog als normaal. Voor zover ik weet vliegt
deze pitts niet meer in de pepsi kleuren(vanavond gehoort van een kennis die piloot is). Heb echt al super
lang gezocht op alle mogelijke zoektermen die ik maar kon bedenken maar kon dus niks vinden, ook niet
hier op het forum :(. Hoop dat iemand mij kan helpen want morgen is de bedoeling dat ik hem ga verven.

Niemand die hier iets van weet??? De man vloog er destijds trouwens aerobatics mee en zou in 2003/2004 meedoen op het nk aerobatics in Lelystad.
Schiet me net te binnen, misschien dat jullie er iets mee kunnen maar ik niet in ieder geval. Vandaag verven gaat nog niet lukken door een ander
project dus het word morgen of in de loop van volgende week.

goedemorgen,
ik zag het staan en volgens mij heb ik daar wel een plaatje van:P

pepsi.jpg

is dit wat je bedoelt?

succes

Bart

Helaas barthezzo dat is die niet had hem wel al gezien en is ook mooi. Het ging hier om een pitts en dat is zeker geen pitts :wink:.
Op airliners.net staan er inderdaad veel had er al gekeken maar tevergeefs tot nu toe. Het staartnummer van de kist zoals die nu
is is Ph-PUP of PH-PEP ik denk de laatste(PEPsi) maar weet het niet zeker. De PH-PUP is nu in dienst van wings over holland en de
PH-PEP van iemand die meedoet met de red bull air races. In ieder geval alvast bedankt voor het helpen zoeken en meedenken.

haha ja inderdaad,
je kan natuurlijk ook een beetje zelf ontwerpen met pepsi?:P

Ik klink nu misschien kiekeurig maar is hem inderdaad ook niet :cry:. Is een pepsi Skywalker met ook een mooie painting
maar helaas niet de kist die ik zoek(frustrerend als je zeker weet dat de kist bestaat, of bestaan heeft, maar je hem nergens
terugziet).

Ik denk dat ik weet welke je bedoelt.
Volgens mij heb ik hem een keer gezien op een show Gorinchem.
Ik heb gezocht voor je maar helaas ik kan hem ook niet vinden.
Volgens was hij diep donker blauw

even bellen met wings over holland.
zullen vast wel een plaatje hebben...

anders even zoeken op ph-pup OF PH-PGP en je komt een foto tegen van de rood wit blauwe pitts met WINGS op de zijkant.
hier stond eerst pepsi..

PittsPH-PGP.JPG

Wat ik me herinner(correct me if i am wrong) is dat de kist helemaal donker blauw was zoals bertus ook al aangaf.
Bellen met wings over holland is inderdaad nog het proberen waard die zullen er vast wel plaatjes van hebben.

Ik weet niet anders dan dat hij rood wit blauw was....
misschien was dit dan een eerder kleuren schema..??

helemaal donkerblauw heb ik hem in ieder geval nog nooit gezien.

Net even gebeld met Wings over Holland: Ze hadden er nog een foto van in de hal hangen maar die stuurde ze niet op.
Voor mij gingen ze even kijken of ze toevallig nog foto's in de la hadden liggen om op te sturen. Ik moet rond 5 uur even
terugbellen en dan krijg ik te horen hoe of wat. De vrouw aan de lijn kon de kist zich in ieder geval nog herinneren en het
is inderdaad een pitts(dat had ik goed gegokt) en ze wist me ook te vertellen dat hij een ander kleurenschema heeft gekregen.
@Pietervisser: Was denk ik in 2003 dat ik die pitts met pepsi op zn kop geschreven gezien heb of het dezelfde kist bedraagt
als jij laat zien weet ik niet. Ken je die Ph-PGP zo goed dat je je niet kan herinneren of hem nog nooit in helemaal donkerblauw
heb gezien?? Werk je toevallig op het vliegveld in lelystad dat je dat weet??

JEEEEEEEEY!!!!!Net gebeld met wings over holland en de mevrouw aan de lijn heeft zoiezo al 1 foto gevonden en als ze er nog meer vind
stuurt ze die ook op. Hopelijk maandag of dinsdag binnen dan kan ik gaan verven.

ik ken die kisten niet zo goed en nee ik werk niet op lelystad...

de enige pepsi pitts die ik gezien heb van wings over holland was de rood wit blauwe.... misschien hebben ze daarna nog wel een ander schema gehad...

foto's zullen dinsdag of woensdag dan wel binnen zijn... maandag in ieder geval niet (pinksteren)

laat maar eens horen wat het nu was en zet even een foto op het forum...

groeten

Uiteraard komt de foto hier te staan zodat het voor iedereen duidelijk is welke kist het was.
Ik zal er ook een fotootje bij plaatsen als het resultaat van mijn shock er is(daar kom het schema op).
Dat is waar ook maandag pinksteren, even vergeten :oops:.

Vandaag de post binnen en wat zat er bij?? Jawel een envelope van Wings over Holland :D. Gauw opengemaakt en gekeken.
Het is dus inderdaad zoals pietervisser zegt de rood wit blauwe kist met op het witte pepsi maar wel op zijn kop geschreven.
Hier de foto van zoals de kist toen gespoten was:
pittspepsibf9.jpg

Back