perry pompen, intercoolers etc

Zeker leuk,maar denk dat je makkelijker en goedkoper een grotere motor kan monteren ;)
Of met een hoger nitro percentage gaan rijden ;)
 
als ik het goed begrijp is het een pomp om de druk van je brandstof altijd gelijk te houden richting carburateur, en de intercooler is gewoon een stukkie metaal tussen carb en motor zodat alles wat koeler is.
maar is die druk dan zo verschillend?
 
De druk in je tank verschilt met de hoeveelheid gas die je geeft....

Aangezien de drukaansluiting op je tank in directe verbinding staat met de uitlaat schommelt de hoeveelheid druk dus met elke gaswisseling.

Of het voordeel wat je met die constante druk zou krijgen opweegt tegen het gewicht van zo'n systeem betwijfel ik echter ten zeerste....

Nog ff afgezien van de extra probleempunten die je erbij krijgt ;)
 
Vraag het eens in het vliegtuig deel..... Ik denk dat het niet zoveel wordt toegepast.

Maar waarom zou je veel geld willen uitgeven om iets te vervangen wat normaal goed werkt?
 
Ik vind het sterk neigen naar de bekende R&B innovations turbo's ..... ;)

Maar goed .. Amerikanen kun je alles wijs maken op electro gebied zijn de Max Amps packs daar een bewijs van , op nitro gebied de "tuned" motoren en dit soort dingen :rolling:
 
Back
Top