John Vogelaar
Vriend van modelbouwforum.nl
Hallo allemaal. Zal me even voorstellen.
Mijn naam, is John Vogelaar en woon in Rijssen in het oosten des lands. Ben altijd druk geweest in Amerikaans smalspoor in schaal O. Zoveel mogelijk zelfbouw.
Sinds een lange tijd geïnteresseerd in RC trucks. Begonnen met een WPL truckje maar dat vond ik toch niets.
Nog geprobeerd om een Bruder truck rc te maken maar ook dat was het niet.
View media item 256443
Een paar keer op een truck show geweest en toen was ik om. Een truck in 1:14 is toch wel het mooiste.
Toen op het forum gaan neuzen wat er zoal te maken is in 1:14 trucks. En dat is genoeg.
Op marktplaats kon ik voor voor een leuke prijs een rc truck kopen. Opgehaald in Haarlem. Het was een Knight Hauler.
View media item 256444
De auto open gemaakt en de ontvanger en accu erin gezet.
View media item 256445
Toen heb ik even leuk kunnen rijden.
View media item 256446
Omdat de truck niet echt mooi was gespoten besloot ik de cabine van verf te ontdoen. Dus eerst de Cabine uit elkaar gehaald.
View media item 256447
En lekker soppen met remolie. Was een heel werk maar de cabine was kaal.
View media item 256448
View media item 256449
De volgende stap was het chassis . De auto heeft waarschijnlijk lang op de kast staan stof te happen.
View media item 256450
View media item 256451
Dus het chassis uit elkaar gehaald. kwam ik er meteen achter hoe de truck in elkaar zat. Had inmiddels ook
de bouwplan van de Truck uitgeprint. Altijd handig als hij weer in elkaar word gezet.
View media item 256452
Mijn naam, is John Vogelaar en woon in Rijssen in het oosten des lands. Ben altijd druk geweest in Amerikaans smalspoor in schaal O. Zoveel mogelijk zelfbouw.
Sinds een lange tijd geïnteresseerd in RC trucks. Begonnen met een WPL truckje maar dat vond ik toch niets.
Nog geprobeerd om een Bruder truck rc te maken maar ook dat was het niet.
View media item 256443
Een paar keer op een truck show geweest en toen was ik om. Een truck in 1:14 is toch wel het mooiste.
Toen op het forum gaan neuzen wat er zoal te maken is in 1:14 trucks. En dat is genoeg.
Op marktplaats kon ik voor voor een leuke prijs een rc truck kopen. Opgehaald in Haarlem. Het was een Knight Hauler.
View media item 256444
De auto open gemaakt en de ontvanger en accu erin gezet.
View media item 256445
Toen heb ik even leuk kunnen rijden.
View media item 256446
Omdat de truck niet echt mooi was gespoten besloot ik de cabine van verf te ontdoen. Dus eerst de Cabine uit elkaar gehaald.
View media item 256447
En lekker soppen met remolie. Was een heel werk maar de cabine was kaal.
View media item 256448
View media item 256449
De volgende stap was het chassis . De auto heeft waarschijnlijk lang op de kast staan stof te happen.
View media item 256450
View media item 256451
Dus het chassis uit elkaar gehaald. kwam ik er meteen achter hoe de truck in elkaar zat. Had inmiddels ook
de bouwplan van de Truck uitgeprint. Altijd handig als hij weer in elkaar word gezet.
View media item 256452