zelfde bouwwijze die ik bij de scout gedaan heb ,als je de foto's van het hoogteroer bekijkt van de pfalz dan zie je dat de lijmverbindingen elkaar overlappen en er altijd hout op hout ligt en de nerven elkaar kruisen voor stevigheid (vork in vork idee )
in het hoogteroer heb ik een koolstofstaafje gedaan voor stevigheid en een 5x2 vuren latje .
het richtingsroer zitten ook 2 koolstof staafjes in (stel je voor dat je geen kopstand maakt met een ww1 toestel

)
de strepen die je op de bekleding ziet stellen ribstitching voor .bij het origineel zie deze ook zowat niet omdat deze onder de zilverlak zitten .
Photo Search Results | Airliners.net
het geen die ik namaak zijn de bovenste 2 foto's
heb al wat uurtjes zitten spitten achter het net voor info .eigenlijk zijner zoveel beschilderingen geweest (op google, pfalz jasta ,gebruiken )dat je door de bomen zowat het bos niet meer ziet . ook heeft de pfalz in de bluemax mee gespeeld en zul je lozenga patroon moeten maken .
zit nu de vleugelopbouw uit te denken ,wil geen koolstof liggers gebruiken omdat ik dit te duur vind
zit er aan te denken om de liggers van 6x2 vuren te maken in de ribben (dus niet traditioneel opleggen ,maar doorsteken )en de webbing van 0,4mm ply te maken .en om de halve ribben achterwege te laten .