Heb gisteren mijn cessna182 thuis gekregen en dacht ga nu maar snel eens fms downloaden en proberen de zender aan te sluiten op de pc om een beetje te oefenen.... Eerst krijg ik FMS niet geïnstalleerd, beeld flikkerde, kleuren waren niet goed enz... Na 2 uur te zwoegen en te zweten tcoh FMS in orde gekregen, allé nu op naar de zender. Moet je gewoon je zender via mirco ingang aansluiten en klaar is kees, maar dit viel toch tegen. De computer deed niets :-( Allé terug op zoek naar antwoorden, hier op het forum info gevonden over ppjoy enzo. Eventjes downloaden en klaar is kees (had ik toch gedacht), 2 uur later vind die computer de zender nog ALTIJD NIET.... Heb er maar de brui aangegeven, ik zal nu vanavond nog eens een paar uurtjes zoeken zeker, weet er soms iemand of dat het wel goed is gebruik te maken van de micro ingang en hoe ik die zender dan kan instellen? Of zou het beter zijn op zoek te gaan naar een kabel met langs de ene kant een jack(voor de zender) en langs de andere kant een USB of zou dit ook niet werken?
Bedankt voor de antwoorden
Grts
Bedankt voor de antwoorden
Grts