PH-SAM ON TOUR: DUTCH OLD WARDEN 2022.

4D003377-EA1E-45E2-85AE-FF7C5B6D3283.jpeg
Harold is er ook bijna klaar voor

Maar eerst maar eens zorgen dat mijn timertje zich niet meer misdraagt.........:mad:
Ik heb het lek boven denk ik, een foutje in de programmering van de timer. Jammer genoeg eentje die subtiel verstopt zat, en pas tot uiting komt als de looptijd op langer dan 32 seconden gezet wordt. En ik had eerst geoefend met een maximale looptijd van 25 seconden, en 'm pas bij de fly-off op 45 seconden gezet (eigenlijk al bij de laatste trainingsvlucht, maar toen heeft PP mijn Jetsonezer gevonden en keurig bij mij afgeleverd) met de bekende afloop......

Jammer van mijn kist, maar toch blij dat ik de fout zeer waarschijnlijk gevonden heb. Ik ga weer testen om zekerheid te hebben.

Ik heb het lek boven denk ik, een foutje in de programmering van de timer. Jammer genoeg eentje die subtiel verstopt zat, en pas tot uiting komt als de looptijd op langer dan 32 seconden gezet wordt. En ik had eerst geoefend met een maximale looptijd van 25 seconden, en 'm pas bij de fly-off op 45 seconden gezet (eigenlijk al bij de laatste trainingsvlucht, maar toen heeft PP mijn Jetsonezer gevonden en keurig bij mij afgeleverd) met de bekende afloop......

Jammer van mijn kist, maar toch blij dat ik de fout zeer waarschijnlijk gevonden heb. Ik ga weer testen om zekerheid te hebben.
Niets meer vernomen of teruggevonden Max? Zo zonde dat een van de mooistenezers is weggenezerd. Als er op de volgende bijeenkomsten geen gelegenheid is voor VV moeten we er misschien maar een touwtje aanbinden dan is het een soort LVV…

Snap der nix van zie nog steeds de foto's niet.

Zijn er eigenlijk ook nog wat foto's gemaakt van de Ebenezers , jammer dat dit nog niet echt voorbij is gekomen.
Vond dat erg leuk en spannend om te doen en wat mij betreft bij de volgende meeting weer.

Back