Ik heb met weinig kisten zo veel plezier als met de squall, vanwege de thrustvectoring kun je er echt bijna alles mee.
Ik vlieg hem met de std setup, en moet zeggen dat hij dan toch ook al goed vermogen heeft(mag altijd meer, maar jah welke setup dan he?) het is moeilijk te beoordelen of een bepaalde setup nu echt harder gaat.
Mijn squall is gemeten met radargun en aanduiken op 153 km/h( en met wind 5 in de rug op 189 km/h) niet slecht dus...
Maar goed helaas is ie overleden......met weinig snelheid en een grote angle of attack aan het vliegen, en de motor stopte.......ik denk dat hij mee Ampere trekt door het verslechteren van de lagers, en daardoor in de beveiliging sloeg of zo.......blijft gissen.....(misschien dat ik nog wel eens ga meten of ie te veel trekt nu)
Hij klapte recht op de gravelweg bij onze club helaas, misschien als ie in het gras was gekomen had ie wat minder schade.....
De nieuwe is al gekocht.....maar het ergste vond ik de moeite van het airbrushen, dat was het meest waardevolle aan de kist voor mij...nu kan ik opnieuw beginnen

Hier wat foto's:
De neuscone is trouwens nooit teruggevonden, en op de foto is de schade niet heel erg goed te zien, maar tis helaas te veel om het nog terug in model te krijgen.(althans zo denk ik er nu over, misschien dat ik in de toekomst nog wel eens ga kijken of ik hem met een fohn en veel epoxy weer een beetje in model kan krijgen...)