Phoenix 5.0

Oke dit wist ik helemaal niet
Waar en hoe stel je dan bv vermogen en fbl in?

........model laden, op model editieren (bij mij staat het in Duits),
en dan kiezen tussen einfach und detailliert, da gebruik je detailiiert,

trouwens is de versie 'r ' ready voor download.

Groet
Uwe

Om de een of andere reden ben ik versie 5 kwijt, heb weer vanaf 3.0 alles geupdate naar V4.0s maar 5.0 wil hij niet downloaden ik krijg een leeg popup scherm met bovenaan de volgende tekst ( Phoenix R/C Update Installer ) helemaal leeg en als ik deze wil sluiten zegt hij dat het downloaden nog niet klaar is, maar er gebeurt helemaal niets.

iemand hetzelfde mee gemaakt?

Jan

Er is tegenwoordig de mogelijkheid om gelijk versie 5 te downloaden.
Je moet dan je CD (v2.5 of lager) erin doen waarna gelijk versie 5.0r geïnstalleerd wordt.

HIER te downloaden (922Mb)

Er is tegenwoordig de mogelijkheid om gelijk versie 5 te downloaden.
Je moet dan je CD (v2.5 of lager) erin doen waarna gelijk versie 5.0r geïnstalleerd wordt.

HIER te downloaden (922Mb)

Mijn CD is die met V3.0, dus dat direct laden van 5.0 gaat niet lukken:rolleyes:

Update: 's nachts heb ik het nogmaals rond 1.30uur geprobeerd en warempel ik kreeg gelijk het download scherm en heb hem nu weer helemaal up to date V5r .:D
Het lijkt dat regelmatig de server overbelast is waardoor je er niet op komt
:rolleyes:

Jan

Laatst bewerkt:
Phoenix nieuwste versie 5s,

net wat gevlogen, maar ik zie geen verschil tot naar de ene oudere versie,
behalve dat "Schwebetraining" (hoveren) niet meer te vliegen is,
de heli reageert zo als een mCPX-turbo V3, ha ha

Groet
Uwe

V5

Net op een PC geïnstalleerd met V4
daarna geüpdatet met V5 pakket... het werkt dus wel gewoon :)
(hoeft dus niet v2.5 te zijn)

Hoezo enkel simmen bij dit weer?
Woensdagmiddag heerlijk gevlogen en zondag normaal gezien terug (in de praktijk het programmaatje gaan oefenen wat ik 's avonds op de sim in elkaar gebokst had :cool: )
Om tot de conclusie te komen dat het op de sim moeilijker te vliegen is dan in het echt omdat je die derde dimensie mist.
Ik heb namelijk op de sim het moeilijk om de lijn van de piste in te schatten.

Hoezo enkel simmen bij dit weer?
Woensdagmiddag heerlijk gevlogen en zondag normaal gezien terug (in de praktijk het programmaatje gaan oefenen wat ik 's avonds op de sim in elkaar gebokst had :cool: )
Om tot de conclusie te komen dat het op de sim moeilijker te vliegen is dan in het echt omdat je die derde dimensie mist.
Ik heb namelijk op de sim het moeilijk om de lijn van de piste in te schatten.

Idd ben ook ik woensdag en donderdag wezen vliegen,
alleen vandaag was het echt niks;

mooi, met de Sim oefenen en dan buiten doen,
ik heb soms het probleem, dat het met de Sim goed gaat,
en buiten durf ik het niet zo snel aan.

Groet
Uwe

Hallo allemaal, even een tweetal vraagjes: Als ik alleen de sim koop, moet ik daar dan los een kabel bij kopen als ik een Spektrum DX5 (die ik ook nog moet kopen) aan wil sluiten en weet iemand of het programma "compatible" is met google sketchup?

De software is an sich gratis, je betaalt voor de dongle (dus de kabel tussen zender en USB). Dat is je licentie.
Google ketchup is niet compatibel hiermee.

Ok, bedankt voor de info. Ben nu aan het kijken voor een set met v5 en een dx6i, kan helaas aleen maar zenders in mode 2 vinden.

Back