Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De heli's zijn idd realistischer te vliegen,
maar heeft iemand autorotation getest,
dat vind ik helemaal niks,
motor uit, en de heli vliegt verder als een zwever,
als ik dat in real flight doe, gaat dat heel anders,
autos tot nu toe het enige wat niet goed is
Ik heb nog een windows XP computer. Ik ben bang dat versie 5 daar niet goed mee kan omgaan. . Tsja, wordt een nieuwe computer kopen vrees ik. Ik heb ook nog een laptop met Windows 7 er op (is van het werk). Hier heb ik ook phoenix op staan. Als ik van m'n werk weer een paar nachtjes buiten de deur slaap, oefen ik s'avonds op de hotelkamer wel eens. Ook die ga ik binnenkort updaten. Laptop staat op dit moment niet thuis. Laat het wel even weten... Oh ja,Reversen throttle heeft geen zin. Kanaal 3 doet gewoon wat die moet doen. Dat kun je bij calibratie zien. Heli reageerd daar gewoon niet op.Hallo @J Kramer:
misschien moet je throttle in jou zender reversen,
maar zo ' n idee ..
Interessant ook zou zijn,
welke versie van Windows iemand gebruikt,
b.v. bij Windows 8 werkte die oude versie bij mij
(ik denk voor versie 3.0)
überhaupt niet meer,
andere vertellen maar dan, dat ondertussen ook hier een oplossing te vinden is.
Groet
Uwe
Ik heb nog een windows XP computer. Ik ben bang dat versie 5 daar niet goed mee kan omgaan. . Tsja, wordt een nieuwe computer kopen vrees ik. Ik heb ook nog een laptop met Windows 7 er op (is van het werk). Hier heb ik ook phoenix op staan. Als ik van m'n werk weer een paar nachtjes buiten de deur slaap, oefen ik s'avonds op de hotelkamer wel eens. Ook die ga ik binnenkort updaten. Laptop staat op dit moment niet thuis. Laat het wel even weten... Oh ja,Reversen throttle heeft geen zin. Kanaal 3 doet gewoon wat die moet doen. Dat kun je bij calibratie zien. Heli reageerd daar gewoon niet op.
Heb ook even autorotation vanuit de trainingsoptie geprobeerd. Het lijkt in 5.0 idd makkelijker dan in 4.0 . Eerlijkheids halve moet ik toegeven dat ik het nog nooit in het echt heb geprobeerd.8O..volgens mij is het niet de vraag om goede kwali te krijgen
of XP of Vista of Windows 8 gebruikt word,
maar de grafiek-card moet o.k. zijn.
hallo Phoenix mods:
in de versie 5.0 is die autorotation-optie bij heli's
onrealistisch en minder goed dan bij 4.0
(of heb ik wat verkeerd ingestellt?)
Groet
Uwe