Phoenix 5.0

nu herkend hij m n usb ook niet meer...

ik heb contakt gehad met de support en naar het schijnt heb ik een illegale kabel? de software is oke maar de kabel niet (foto bijgevoegd)

Er is wel een andere manier door een programma genaamt Phoenix emulator 0.3 had het voor een vriend gedaan . die had de originele kabel ook niet meer.
Hij vliegt er zelf ook mee op de pc.
Als je wilt kan ik het progamma tje wel sturen.
Mvg gregory

zo perfekt!!!

dat ik na 2u simmen , mijn heli 's v bar wilde aanpassen om morgen op de club te gaan vliegen.....
EN wat raad je, ja hoor zender dx 6 modulle stuk !!!!

hij herkend geen enkele (7 ontvangers heli's en planes) ontvangers (spektrumontvangers-)
binden doet ie ook niet meer ....

met winkelier gebeld en die op zijn beurt met vertegenwoordiger van spektrum,en het zou nog maar één keer gebeurt zijn dat de trainerpoort na het simmen niet meer werkt
hopelijk word dit opgelost ,...
wel vol lof over winkelier die er alles aan doet om dit zo vlug mogelijk op te lossen !!!!

zo perfekt!!!

dat ik na 2u simmen , mijn heli 's v bar wilde aanpassen om morgen op de club te gaan vliegen.....
EN wat raad je, ja hoor zender dx 6 modulle stuk !!!!

hij herkend geen enkele (7 ontvangers heli's en planes) ontvangers (spektrumontvangers-)
binden doet ie ook niet meer ....

met winkelier gebeld en die op zijn beurt met vertegenwoordiger van spektrum,en het zou nog maar één keer gebeurt zijn dat de trainerpoort na het simmen niet meer werkt
hopelijk word dit opgelost ,...
wel vol lof over winkelier die er alles aan doet om dit zo vlug mogelijk op te lossen !!!!
Dat is wel al meer gebeurd. Bij ons op de club ook al. Het probleem zou zijn dat de zender blijft zenden. Daarom gebruik ik tegenwoordig een oude DX5 op de sim. Als die het begeeft is niet zo erg.

vandaag 2de hands dx6 op de kop kunnen tikken.
andere word waarschijnlijk opgestuurd ,maar kan nu toch terug vliegen

is dit mogelijk dat er een paar dingen veranderd zijn?
zoals de software?
ook geen dsmx2 11ms??
enkel dsmx 22ms

Back