phoenix probleem met laptop

Hallo,

Ik heb een dell computer (7 jaar oude ofzo).
En als ik phoenix daarop wil instaleren dan komt er een bericht op het scherm :

Dit is geen Win32-bit topassing

Zijn er mensen die dit ook hebben???

En wat doen jullie eraan???

Alvast dank,

Andreas

Poenix

Hallo,
Geef even aan welk Windows besturingsprogramma je hebt en hoeveel werkgeheugen en eventueel video geheugen. Misschien kan iemand je dan op weg helpen

groet, Ben10

Als hij zegt dat het geen Win32-bit is, dan heb je een 64-bits besturingssysteem...

Heb het ook al meegemaakt dat bepaalde programmas niet draaien op mijn 64 bitters.

Kijk eens of je het programma kan vinden in een 64-bits versie.

Jawel het is een 32 bit windows XP

Dit is geen win32-bit toepassing wilt zeggen dat het programma niet gaat op 32 bit maar op men gewone computer gaat het wel en die is ook 32 bit

Je PC heeft een 32Bit Windows, je hebt dus waarschijnlijk voor phoenix 64Bit nodig....

Je kan andere windows downloaden er op je laptop zetten.

Kost wel geld he en er staat op de site dat het ook gaat met 32 bit men vaste computer heeft ook 32 bit een daar gaat ie wel mee

SYMPTOMEN:
Bij het installeren krijgt een gebruiker een foutmelding die lijkt op:
"geen geldige Win32-toepassing"

OORZAAK:
Deze foutmelding wordt weergegeven als u probeert een 64-bits versie op een 32-bits besturingssysteem te installeren.
Ik zou toch maar even checken of die pc toch echt niet een 64 bit systeem is.

Kost wel geld he en er staat op de site dat het ook gaat met 32 bit men vaste computer heeft ook 32 bit een daar gaat ie wel mee

Vreemd, misschien heeft deze wel een bepaald soort zogeheten service pack gedownload....

Downloaden kan altijd, kost geen geld en al je het voor eigen gebruik hebt mag het ook nog. :D

Ter info,

Ik draai phoenix op 64bit windows7 , zowel op de desktop als op de laptop. Dus het heeft niks met het os te maken. Geen ervaring op XP, maar indien de probs blijven, wil ik wel eens testen.

mvg

Dirk

Ik heb net even gekeken, maar Phoenix maakt helemaal geen verschil tussen 32 bit en 64 bit besturingssystemen. Tenminste, mijn legaal gekochte versie met originele dongle niet. Ik neem aan dat we het hier over een legale versie hebben?

Win 32 bit fouten hoeven niet per direct iets met je OS te maken hebben. Het kunnen ook andere dingetjes zijn. Ik heb even wat dingen op een rij hier voor je:

De kreet 'Win32-toepassing' slaat op het feit dat het bestand een programma zou moeten zijn dat op een 32-bits Windows-versie zou moeten draaien. Een Win32-toepassing is bedoeld voor Windows-versies als Windows 98, Windows ME, Windows 2000 en Windows XP. Er kunnen diverse dingen aan de hand zijn.

(1) Het programma waar het om gaat is – zoals gezegd – geen geldige Win32-toepassing. Windows komt hierachter als het programma wordt gestart.
(2) Het programma waar het om gaat is beschadigd. Dit is op te lossen door een nieuwe kopie te installeren.
(3) Het programma wordt op de verkeerde manier gestart; bijvoorbeeld direct vanuit WinZip. Dit kan wel eens misgaan en dan moet de ZIP gewoon even worden uitgepakt om het programma daarna wèl goed te kunnen starten.
(4) Het programma wordt via het netwerk gestart. Er zijn programma's die dat niet accepteren.
(5) Het programma probeert beschadigde of onjuiste gegevens in te lezen en raakt daardoor zèlf helemaal in de knoop.

En wat moet ik dan doen???

Probeer eerst eens de laatste graphic drivers eens te installeren. Phoenix vraagt wel wat van de gpu. Net geprobeerd, draait hier op Win7 32 en 64 bit en op xp 32bit.

succes

Dirk

Laatst bewerkt door een moderator:
Phoenix gaat ook niet draaien op die laptop, veel te oud, en phoenix vraagt teveel vermorgen van je pc. Persoonlijk zou ik stoppen met proberen aangezien dit niet opgelost gaat geraken.

Back