Phoenix rc in combinatie met een K-7X zender

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn k-7x zender te koppelen in het PhoenixRC 3.0 programma. Ik probeer het te draaien op me laptop met windows XP. Phoenix laadt prima alleen krijg ik de melding dat hij mijn zender niet vindt. Ik probeer een verbinding te leggen via een usb (dongel?). Ik kan nergens op internet een oplossing vinden. Iemand hier misschien met tips?

Gr.

Gert-Jan Pronk

Phoenix

Hallo,
Ik heb zelf ook Phoenix 3.0 op mijn computer. Een vraag vooraf: Heb je de originele aansluitkabel waarmee je de zender met usb verbind? Zo nee dan zal het niet lukken. Deze kabel waaraan een +/- 6x4x1.4 cm kastje zit kan met een passende kabel voor jouw zender op de usb aangesloten worden. Deze horen ook bij de kabelset. Als je de kabel aansluit, hoor je dat er een usbdriver wordt geinstalleerd en daarna kun je de zender aanzetten die daarna door Phoenix herkend wordt.
succes, Ben10

Ik vrees dat ik niet de originele aansluitkabel heb nee. Heb je een link naar een website waar ik deze kan kopen? Er zijn zoveel verschillende aansluitingen.

Bedankt.

Ohja is deze driver waar je het over hebt niet te downloaden?

Phoenixkabel

Hallo,
Ik weet niet of je de kabel los kunt kopen. Het is na te vragen bij een modelbouwshop. Wat betreft de usbdriver: die installeert automatisch als je de juiste kabel hebt. Geloof me, ik heb wat afgeprutst om e.e.a. aan de praat te krijgen. En daarna toch maar € 95, uitgegeven en het werkt echt fantastisch.
succes ermee,
groet, Ben10

Back