Phoenix sim

• Topicstarter Topicstarter mobius
  • Startdatum Startdatum
Ik heb de Phoenix sim ook gekocht en heb een KDS450C.
Met welk toestel kan ik deze helicopter vergelijken in de sim ?
Ik heb net de titan 325 en d e Align 450 gevlogen maar deze vliegen toch wel verschillend.
Ik heb de beta versie proberen te installeren maar dit ging niet goed.

Edwin

Ik heb de Phoenix sim ook gekocht en heb een KDS450C.
Met welk toestel kan ik deze helicopter vergelijken in de sim ?
Ik heb net de titan 325 en d e Align 450 gevlogen maar deze vliegen toch wel verschillend.
Ik heb de beta versie proberen te installeren maar dit ging niet goed.

Edwin

Probeer de Trex 450SE eens want helaas is de KDS-450C nog niet in de SIM opgenomen
ook ik heb de KDS-450C sinds een paar dagen en ben dus ook aan het uitvogelen hoe het allemaal moet zonder te crashen

Succes
Peter

En? Zijn er al mensen die 3.0A BETA over hun 2.5V hebben geinstalleerd?

Hoi Mondiaan,
heb de 3.0A beta nu een paar dagen op mijn computer staan.
Het upgraden van 2.5 naar 3.0 beta verliep op mijn computer, window 7 pro, zonder problemen.

Het programma ziet er gelikt uit en heeft een uitgebreidere edit dan de 2.5.

Van wat ik er tot dus ver van heb ervaren, is er wel een verbetering van besturing en instellingen.

Ik heb de beta versie ook geinstalleerd en moet zeggen dat het er bijzonder goed uit ziet
Ze zijn inmiddels al bij update E dus er worden regematig veranderingen cq verbeteringen aangebracht.
ik heb ook het gevoel dat er graphisch de nodige verbeteringen zijn doorgevoerd

Hallo

Het upgraden van 2.5 naar 3.0 beta welke mirror downloaden jullie 1,2 of 3

of moet je ze allemaal downloaden en te samen in een map plaatsen ofzo.

mvg spits

Hallo

Het upgraden van 2.5 naar 3.0 beta welke mirror downloaden jullie 1,2 of 3

of moet je ze allemaal downloaden en te samen in een map plaatsen ofzo.

mvg spits
Ik heb hem via Mirror 3 gedownd want mirror 1 was zo vlug als dikke str.......
En je hoeft hem maar 1 x te downloaden en de upgrade laten uitvoeren in de map waar je nu Phoenix ook hebt staan
Als je hem daarna opstart geeft phoenix aan dat je gelijd de volgende upgrade kan uitvoeren
Dus ook dit gewoon doen
En daarna krijg je ook nog de melding dat er weer een aantal nieuwe Heli's en vliegtuigen enz zijn
Die kan je dus ook lekker installeren

Bij mij werkt alles perfect

SUCCES

Peter

Hoi

Bedankt voor de info. Ik heb mirror 3 gedownload en foutloos geinstalleerd.
Nu bij het heropstarten van de sim moet ik mijn zender terug calibreren dat lukt ook zonder probleem.
Maar dan ik heb een graupner zender en die staat niet in de lijst dus kies ik voor ongekend toestel, alle stick instellingen gaan goed tot bij het laatste waar ik een de flap moet kiezen en daar kies ik skip. Van dat moment geeft hij een fout rapport en en schakelt de sim uit.

Waaraan zou dit probleem kunnen liggen.

mvg
spits.

Hoi

Bedankt voor de info. Ik heb mirror 3 gedownload en foutloos geinstalleerd.
Nu bij het heropstarten van de sim moet ik mijn zender terug calibreren dat lukt ook zonder probleem.
Maar dan ik heb een graupner zender en die staat niet in de lijst dus kies ik voor ongekend toestel, alle stick instellingen gaan goed tot bij het laatste waar ik een de flap moet kiezen en daar kies ik skip. Van dat moment geeft hij een fout rapport en en schakelt de sim uit.

Waaraan zou dit probleem kunnen liggen.

mvg
spits.

Misschien toch gewoon een Flap kiezen??
desnoods een toets van je toetsenbord hier aan toewijzen??

succes peter

Hey,

Ik heb ook versie 3.0 geinstalleerd, de "d "release.
Hij download wel automatisch de "e" release, maar bij het drukken van de install knop start de PC opnieuw op en blijft de "d" versie in gebruik.
Ook de 3G modellen apart installeren blijft een probleem.
Iemand die nog sukkelt met deze versie ?

P.S. ik loop nog wel onder XP.

Luc

Hoi

Ik heb een nummer van het numpad aan toegewezen dat accepteert hij dan moet je next kiezen nu gaat het weer fout. Ik krijg steeds de foutmelding foutrapport.

Ik draai ook wel onder XP.

Heeft iemand een oplossing hiervoor.

mvg
spits.

Hoi

Ik gebruik deze zender ook en werkt perfect.
Stel hem gewoon op een leeg kanaal in op ppm mode en je bent vertrokken.

mvg

Ik heb problemen met het online gaan. Ik kom wel in de online lobby, maar zodra ik probeer te verbinden loopt het voortgangsbalkje twee maal door en dan krijg ik de melding dat hij niet kan verbinden.

Ik heb geen firewall en PhoenixRC word uitgevoerd als administrator.
Ik ben bang dat ik een poort op mijn router moet open zetten, of de DMZ instellen op mijn lokale IP, maar ik ben daar niet zo happig op.

Zit er een upnp optie in de router?
als je die aanzet/enabled heb je denk ik ook geen probleem meer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back