picco-mega uitlaat op een novarossi motor

• Topicstarter Topicstarter mikevst
  • Startdatum Startdatum
M7H zei:
Oke, Paul Stoddart en Cristian Albers dan.... :wink:.....

Je moet idd gas durven geven en dan gaat er wel eens iets stuk......

Wie? Koos Alberts? :lol:

Maar ehhh ... dat picco probleem heb ik net gehad. Ik had bij mijn JP een Picco bocht mee gekregen, na 2 liter inrijden kwam er ineens een vreemd geluid onder de auto vandaan. Alles losgetrilt!

Tja ... kan gebeuren met een motor die je nog niet kent. Gaat wel tering snel!

2 liter inrijden?.. kijk je uit, anders is hij al versleten voor je er mee kunt gaan racen... :wink:

De JP motor zorgt voor erge vibraties in de auto?......

Dus mocht ik achter Joey zitten, dan moet ik uitkijken voor rondvliegende onderdelen?

M7H zei:
2 liter inrijden?.. kijk je uit, anders is hij al versleten voor je er mee kunt gaan racen... :wink:

De JP motor zorgt voor erge vibraties in de auto?......

Dus mocht ik achter Joey zitten, dan moet ik uitkijken voor rondvliegende onderdelen?

Nah, heeft nu 5 liter gehad en nog niet los. Model Technics nitro staat garant voor langere levensduur, alleen het inlopen duurd wat langer.
De motor voor de NK's wordt prerun afgeleverd, gelukkig ....

Tja als je achter Joey zit dan denk ik dat de afstand snel te groot is :lol:

Vibraties ... tja je ziet de auto wel even schudden aan de achterkant bij het op gas gaan (niet stuiteren). Je ziet gewoon de kracht die de auto krijgt te verduren en ja dat resulteerd in wat meer vibraties.

Nismo je moet op een Jp ook een andere koppeling monteren. Zo ie zo met de super harde JP koppelingsveer. Mocht je nou een keer problemen daar mee hebben hoor ik het wel.

Een Picco uitlaat op een JP:S het beste op een JP werkt de 2015 jp uitlaat met conische jp bocht! Alleen 5 minuten word wat lastiger............ :wink:

Overigens die vibraties zijn niet normaal voor een jp. Want ik heb dat nog nooit gehad. Dus ik zou toch maar even gaan kijken waaraan het kan liggen.

Greetz Michiel

Nismo zei:
Nah, heeft nu 5 liter gehad en nog niet los
.
dan zou ik eens wat armer (warmer) inrijden.......
Tja als je achter Joey zit dan denk ik dat de afstand snel te groot is :lol:
ik vergat erbij te zeggen "als ik achter hem rij om hem op een ronde te gaan zetten"... :P
Vibraties ... tja je ziet de auto wel even schudden aan de achterkant bij het op gas gaan (niet stuiteren). Je ziet gewoon de kracht die de auto krijgt te verduren en ja dat resulteerd in wat meer vibraties
Dat is slechte wegligging... :wink:

Chielos zei:
Overigens die vibraties zijn niet normaal voor een jp. Want ik heb dat nog nooit gehad. Dus ik zou toch maar even gaan kijken waaraan het kan liggen.
Ik ga voor een slecht uitgebalanceerde krukas, dat krijg je als je zomaar wat doet met de dremel... :mrgreen:

Back