Piccolo Fun vraagjes.

• Topicstarter Topicstarter P@trick
  • Startdatum Startdatum
P

P@trick

Guest
Waar kan je het beste hier in nederland spullen voor deze heli krijgen.
Ik weet hobbydeals maar daar houd het mee op.

Quartel heeft Piccolo parts & upgrades van Ikarus, en misschien ook wel 3rd party upgrades. Ze waren er laatst aan het rommelen met een alu kop van eigen ontwerp (geloof ik).

Ze moeten je in elk geval de standaard spullen kunnen leveren, inclusief bijbehorend advies. Ik weet niet of ze de Piccolo V2 al hebben

Als je goedkoop wilt vergeet europa dan en bestel overzee... Scheelt al gauw de helft. Quartel verkoopt trouwens ook eigen upgrades (Swash, alu head etc.).

Succes,

Ton.

Ja belachelijk. Mikado (makers van mijn Logo helikopter) zit ook in Duitsland. Toch is het goedkoper om onderdelen in Amerika te bestellen.
Gaat het pakje 2 keer de zee over :roll:

Maar je zegt het zelf al Patrick, Hobbydeals is het goedkoopste in NL (voor zover ik weet)

Ok mijn tail motor is overleden.
Wat kan ik er nu het beste op zetten.

mijn main motor is ook al vervangen voor een g310

8O dat is wel heel snel.

:arrow: High Authority motor met direct drive propjes (wel een dozijn propjes inslaan ;) )

Lukt het hoveren nu?

De motors waren niet ingedraait. En waren complet vast gelopen.

Ik ben gisteren eindelijk eens begonnen met oefenen na een week lang gelezen te hebben en de heli leren te begrijpen. heb hem afgesteld trillings vrij gemaakt etc.
ik ben begonnen zonder trainings gear.
ging eerst ligt van de grond over de grond schuiven leren sturen enzo en proberen hem stil te houden in een een vierkant van 20x20cm dit ging helemaal goed. toen een stapje verder 10cm de lucht in. toen nog iets verder lukt nog steeds maar na 10sec hem stil te houden word hij mij de baas :$
Maar er komt voor uitgang in. zal dus nu na het weekend zijn dat ik weer verder ga oefenen

klopt het dat de direct drive propjes contra zijn van de orgineel

hmm laat maar natuurlijk is dit logisch.
Je hebt een tandwiel minder dus de prop draait de andere kant op.

heeft het nog veel invloed om de standaard micro 202 servo's met 0.84 kg te vervangen voor hightech micro servo's

Ik heb er waypoint servo's ingezet, de 6 grams. Die hebben minder speling en zijn stukken sneller. Heb je in het begin niet nodig maar later kan het prettiger zijn.

Hay Satoer

Satoer zei:
Ja belachelijk. Mikado (makers van mijn Logo helikopter) zit ook in Duitsland. Toch is het goedkoper om onderdelen in Amerika te bestellen.
Gaat het pakje 2 keer de zee over :roll:

Maar je zegt het zelf al Patrick, Hobbydeals is het goedkoopste in NL (voor zover ik weet)

Vraagje als ook een fervent mikado vlieger ik wil wat extra onderdeeltjes bestellen ,heb je misschien een tip waar ik dat het beste en goedkoopste kan bestellen dan.
En misschien kun je mij vertellen hoe de bestelling gaat dan,moet je bv vooruit betalen ofzo.
Groet Ron.

Onderdelen haal ik dan meestal wel uit Duitsland:

* Nenno's helishop: Webshop helemaal gericht op Mikado heli's. (m'n favoriet)
* RC City: Duitse internetshop, veel onderdelen, over het algemeen iets goedkoper met de onderdelen (iets duurder met verzending)

En amerikaanse webshop waar ik ook nog wel eens een onderdeel vandaan wil halen:
* FX aeromodels

Back