Pichler Mustang E ervaring?

Hallo, in de nieuwe fmt heb ik een Mustang inc. brushles moter gespot, hij is compleet houtbouw en 1M span.
Nou wou ik vragen, heeft er iemand ervaring met dit model? of een ander model uit deze parkfly serie?
Zo ja wat vond je er van? en zijn ze een beetje degelijk gebouwd?

Is 119 euro inc. brushles moter duur voor zon modelletje?

En dan nog iets, de wieltje die erbij gelevert worden vind ik er niet degelijk uit zien, weet iemand of er voor lichte elektro toestellen ook lichte goedkope retracts zijn?

www.pichler-modellbau.de ze staan op de homepage.

Bedankt!
Harm Jansen

Ze zien er erg leuk uit voor die prijs.

Geen ervaring mee, maar als je er een BL motor bij krijgt, is het zeker de moeite waard om het eens te proberen Harm.

Zit nou te twijfelen tussen de mini kantana en de mustang, alleen omdat de mini funtana hier nergens leverbaar is denk ik dat ik toch maar voor de mustang moet gaan.

Ik heb dit weekend een nieuwe pichler miss america mustang P51 de lucht in zien gaan. Ik heb er een stukje van gefilmd!
(moet alleen even vragen of de persoon in kwestie er een probleem mee heeft om op internet gezet te worden)

Leuk toestelletje alleen het CG punt lag nog niet helemaal lekker. Het toestelletje vloog daarom erg onrustig. En had veel last van tipstalling bij de landing. (Wat uiteindelijk de vleugelbevestiging schroefjes een klein beetje beschadigde)

Dus neem even de tijd om goed het CG punt te balanceren.

Zelf ben ik bezig met een foam P51 van Graupner. zie algemeen mustang P51 topic.

Veel nuttige informatie over bijvoorbeeld het CG punt heb ik op buitenlandse forums gevonden.

Succes en als je hem koopt komt er toch wel een draadje over?
:D

Back