M
mixit
Guest
Ik heb dit helicoptertje pas vanaf vandaag maar er is een probleempje, elke keer na het opladen moet ik hem opnieuw trimmen.. waarom blijft hij niet gertrimd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ze nemen inderdaad evenveel af in vermogen, maar in het geval van de hoofdmoter ga je nog gas bijgeven om boven te blijven![]()
Ik heb dit helicoptertje pas vanaf vandaag maar er is een probleempje, elke keer na het opladen moet ik hem opnieuw trimmen.. waarom blijft hij niet gertrimd?
mag mischien mooier zijn maar ook duurderik heb een procopter van yuneec,de tegenhanger van de picooz,en deze moet nooit bijgetrimt worden.![]()
ja ik heb gemerkt dat als de batterij vol is ik hem amper naar beneden krijg.. en als hij bijna leeg is vol gas geef en dan blijft hij hangen..
De zender moet ook altijd op de heli blijven staan-.-
idd, als hij net is vol geladen is het of niks, of het plafond.
neu kan er best lekker mee vliegen hoor maar als hij net vol is zit je erg gauw tegen het dak aan.
Heb het veertje van de linker stick afgehaald, het is nu een stuk makkelijker om de throttle dicht bij de nul te houden.
mag mischien mooier zijn maar ook duurder
veertje zet je er zo weer op hoor, je hoeft niets te slopen.
Dus pak de schroevedraaier maar![]()
hehe, het trim en licht knopje zijn met een beetje gepuzzel er weer in te krijgen.
Dat veertje moet je er zo af kunnen wippen.
nu snap ik ook waarom bij alle helis de heli eerst aanmoet xD, want dan kan je daarna op je zender kijken dat je hem aanzet. want bij mij vloog hij bijna weg![]()