PicooZ Atlas

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
bij de PicooZ maakt het geen flut uit welke eerst aan gaat, maar de regel is echt eerst je Zender dan de Ontvanger.

Let wel op dat de linker stick (throttle / gas) op nul staat voordat je de heli aan zet, vooral nu je het veertje eruit heb gehaald.

Laatst bewerkt:
bij de PicooZ maakt het geen flut uit welke eerst aan gaat, maar de regel is echt eerst je Zender dan de Ontvanger.

Let wel op dat de linker stick (throttle / gas) op nul staat voordat je de zender uit zet, vooral nu je het veertje eruit heb gehaald.

daar kom je laat mee xD
gelukkig geen crahs:P

Wups, even ge-edit.

IIG zonder dat veertje staat het gas niet automatisch op nul, dus als je zender aan staat en je knalt dan je heli aan zonder dit te controleren vliegt hij ineens de kamer door.

Wups, even ge-edit.

IIG zonder dat veertje staat het gas niet automatisch op nul, dus als je zender aan staat en je knalt dan je heli aan zonder dit te controleren vliegt hij ineens de kamer door.

dat maakt niet zoveel uit want we hebben een 7 meter hoge ruimte en heel veel m2

Heeft iemand ook het probleem met de zender dat de rode led knippert en dat de helekopter dan niet reageerd op de zender?

De zender werkt dan helemaal niet.

Ik heb al op al de 3 frequenties geprobeert, maar het werkt niet meer
Soms na tig x aan en uit zetten werkt het wel weer even, maar dan wil de helikopter de lucht niet meer in, hij is slechts 2 weken oud en is niet echt veel mee gevlogen.

zender nu al stuk, en de motor van de heli ook?:confused:

Ik heb even in de handleiding gekeken lafox, niks op gevonden..
maar ik heb mischien wel een paar dingen:

1 Vervang de batterijen van de zender
2 Laadt de heli op
3 Zoek een ander plaats om de heli te starten ivm storingen
4 Houdt de zender(dat rooie ding bovenop) op de helicopter gericht !
5 blijft dichtbij staan
6 bij airco doetie het niet

mischien helpt dat ;)

Hallo, bedankt voor de tips.

1 Vervang de batterijen van de zender (nieuwe gekocht 2x)
2 Laadt de heli op (check)
3 Zoek een ander plaats om de heli te starten ivm storingen (buiten gedaan, werkt ook niet)
4 Houdt de zender(dat rooie ding bovenop) op de helicopter gericht ! (gestest, helpt helaas niet)
5 blijft dichtbij staan (Werkt helaas niet)
6 bij airco doetie het niet (wou dat ik die had:D)

Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen.
zal wel een maandag helikoptertje zijn.

Hallo, bedankt voor de tips.

1 Vervang de batterijen van de zender (nieuwe gekocht 2x)
2 Laadt de heli op (check)
3 Zoek een ander plaats om de heli te starten ivm storingen (buiten gedaan, werkt ook niet)
4 Houdt de zender(dat rooie ding bovenop) op de helicopter gericht ! (gestest, helpt helaas niet)
5 blijft dichtbij staan (Werkt helaas niet)
6 bij airco doetie het niet (wou dat ik die had:D)

Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen.
zal wel een maandag helikoptertje zijn.

wat voor heli had je?
een picooz atlas is wel lagge, maar een tandem blijkt ook leuk te zijn;)

wat voor heli had je?
een picooz atlas is wel lagge, maar een tandem blijkt ook leuk te zijn;)

bij mij knippert hij ook :-S
hij wil wel vliegen maar hij vertikt het op te laden.. zullen we een mailtje sturen naar silverlit?

bij mij knippert hij ook :-S
hij wil wel vliegen maar hij vertikt het op te laden.. zullen we een mailtje sturen naar silverlit?

Dat is idd een goed idee, maar of het helpt?, ik heb de bon er niet meer bij, was een kado'tje

Stuur jij de mail? of zal ik dat doen, als jij de bon nog hebt, sta je denk ik sterker dan mij.

Dat is idd een goed idee, maar of het helpt?, ik heb de bon er niet meer bij, was een kado'tje

Stuur jij de mail? of zal ik dat doen, als jij de bon nog hebt, sta je denk ik sterker dan mij.

ik heb ehm besteld,, maar eigenlijkgeen zin, want als we hem op moeten sturen.. de mijne is nogal toegtakeld door de crashes enz.
mischien moeten we toch maar ff wachten?
maar ik had het pas vanochtend toen ik deoplader er iets te hard uitrukte, en heb jij die veer uit de zender gehaald?

Nee ik heb hem wel opengehad, om te kijken of er een draadje los zat, maar kon niks geks vinden.

Ik kijk wel of ik ergens een zender op de kop kan tikken.

Nee ik heb hem wel opengehad, om te kijken of er een draadje los zat, maar kon niks geks vinden.

Ik kijk wel of ik ergens een zender op de kop kan tikken.

ik ga proberen of ik voor 80 euro een co-axiaaltje kan kopen
(ik heb er al 1 op het oog)

sory hoor dit is een domme vraag:
stond de heli aan xD?

dat is een lama v4 met een ander rompje, net als een E-sky Co-Comanche

weet ik.. maar ik denk dat ik een double horse ga nemen want dan kom ik ongeveer op de prijs van de dauphin uit met reserve onderdelen

Back