rijmpje 11 mei 2014 #401 Dank je, is me zelf ook al opgevallen. Maar moet wel zeggen ben ook al hele mooie foto's tegen gekomen hier op het forum , die niet hier zijn gepost.
Dank je, is me zelf ook al opgevallen. Maar moet wel zeggen ben ook al hele mooie foto's tegen gekomen hier op het forum , die niet hier zijn gepost.
aestiva 12 mei 2014 #403 Mijn 2 E-revo's, mijn favoriet de Vorza en de auto die te koop staat, de Savage XS
S stampede_4x4_vxl 20 jan 2016 #408 Nieuwe kap voor mn stampede Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2016
BadBert Forum veteraan 21 jan 2016 #409 Mijn nieuwe M05 mini cooper met volledig functionerende verlichting Ook de verstralers werken via ch3 van men zender
Mijn nieuwe M05 mini cooper met volledig functionerende verlichting Ook de verstralers werken via ch3 van men zender
tinuss 16 feb 2016 #410 Unlimited Engineering Lightning chassis Unlimited Engineering Lightning VBS met Spider 8 diffs Unlimited Engineering Lightning RacerX suspension Gorillamaxx Singlespeed conversie met Strobe slipper
Unlimited Engineering Lightning chassis Unlimited Engineering Lightning VBS met Spider 8 diffs Unlimited Engineering Lightning RacerX suspension Gorillamaxx Singlespeed conversie met Strobe slipper
SlashBash55 1 mrt 2016 #411 Nog maar eens bewijs dat alles er beter uitziet met een spoiler Ja, dat zie je goed; Spoiler gemaakt van meccano, karton, en duct tape. Volgensmij heb ik deze nog steeds ergens liggen
Nog maar eens bewijs dat alles er beter uitziet met een spoiler Ja, dat zie je goed; Spoiler gemaakt van meccano, karton, en duct tape. Volgensmij heb ik deze nog steeds ergens liggen
D-FGT 17 aug 2016 #416 Mijn Mad Force. Met nieuwe wielen. Toch de gele velgen maar overgespoten om ze meer als USA-1 wielen er uit te laten zien. Mega Force: Laatst bewerkt: 18 aug 2016
Mijn Mad Force. Met nieuwe wielen. Toch de gele velgen maar overgespoten om ze meer als USA-1 wielen er uit te laten zien. Mega Force: