Pics van zelfgemaakte uitlaat ;)

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
OK. hoe haal je performance uit je auto zonder gelijk 90 euro 8O uit te geven bij een modelzaak. Maak hem zelf :P

Ik heb hier een 2 kamer uitlaat met lange uitlaatpijp, ik denk dat ik die nog ietsje inkort. Maar wie weet ga ik binnenkort even bij EVMC rijden :o .

Pic.jpg

Pic1.jpg

Pic2.jpg

ik ga hem nog spuiten dus hij wordt nog wel mooier 8)

Ik heb er nou ook een grotere cabarateur opzitten die is 30 jaar oud 8)

shit man, dat lijkt wel een oude stoomketel :lol: past dat welonder je kap? Zo te zien niet, want hij steekt buiten je wielen uit.

By the way: een goede uitlaat heb je wel goedkoper dan 90 euro, voor 50 euro heb je al een goede.

shift-on-the-fly

shift-on-the-fly zei:
shit man, dat lijkt wel een oude stoomketel :lol: past dat welonder je kap? Zo te zien niet, want hij steekt buiten je wielen uit.

By the way: een goede uitlaat heb je wel goedkoper dan 90 euro, voor 50 euro heb je al een goede.

shift-on-the-fly

de kap past er perfect om heen eerst had ik namelijk een grotere en dat ging ook goed ! :D

heb dus ondertussen stukje van die uitlaat afgeslepen hij was iets te groot :wink:

Leuk initiatief :) Alleen heb ik een paar vragen:

1. Is dit niet slecht voor de moter (levensduur)
2. Gaat je auto er merkbaar sneller door? (optrekken/top snelheid)
3. Hoe is het geluid? Donkerder of hoger? (in vergelijking met je originele uitlaad)
4. Raakt je auto niet hellemaal uit balans met zo'n "toeter" erop? (gewicht?)

GeneralNL zei:
Leuk initiatief :) Alleen heb ik een paar vragen:

1. Is dit niet slecht voor de moter (levensduur)
2. Gaat je auto er merkbaar sneller door? (optrekken/top snelheid)
3. Hoe is het geluid? Donkerder of hoger? (in vergelijking met je originele uitlaad)
4. Raakt je auto niet hellemaal uit balans met zo'n "toeter" erop? (gewicht?)

1 vast niet
2 yep
3 donkerder en zachter
4 dat ding weeg bijna niets

oke

oke dan is die uitlaat goed ik zal je niet naar doen haha ik kan alleen paar dingen solderen maar lassen niet

Re: oke

HONDA zei:
oke dan is die uitlaat goed ik zal je niet naar doen haha ik kan alleen paar dingen solderen maar lassen niet

dit is gewoon gedaan met 2 componenten lijn hoor :wink:

he HONDA,

Dat zou ik ook niet doen. Als je een wedstrijdmotor hebt. Daar gaat je vermogen dan met zo'n uitlaat.

En f3rdy blijft dat wel zitten met twee componenten. Als de uitlaat heet wordt. Zal dan niet de lijm weer vloeibaar worden.

mister funnybones

mister funnybones zei:
he HONDA,

Dat zou ik ook niet doen. Als je een wedstrijdmotor hebt. Daar gaat je vermogen dan met zo'n uitlaat.

En f3rdy blijft dat wel zitten met twee componenten. Als de uitlaat heet wordt. Zal dan niet de lijm weer vloeibaar worden.

mister funnybones

dat vloeibaar worden heb je deel gelijk in, maar als je de lijm 100 uur laat uitharden wordt hij niet meer vloeibaar. Hoe weet ik dat? omdat ik eerst ook een gelijmde uitlaat had 8)

he

die uit laat wat er nu op zit laat ik zitten of ik haal een nieuwe

Bas_mvsb zei:
Wist je dat 2 componenten lijmen bij grote hitte weer vloeibaar wordt???? :wink:

nope, als epoxy eenmaal uitgehard is (sommige harden zelfs beter uit in de oven) word het niet meer zacht.
wel als het nog niet hard is word het super vloeibaar als je het verwarmd met bv een fohn.

wat voor geluidje komt er uit ?? sorry maar je auto is wel een beetje gaar hoor maar jah is tog maar voor de leuke hobby dusz! maar in ieder geval veel plezier er mee ps maak eens een filmpje dat je aan het rijden bent ik wil dat gebrul wel een horen mazel

subaru zei:
wat voor geluidje komt er uit ?? sorry maar je auto is wel een beetje gaar hoor maar jah is tog maar voor de leuke hobby dusz! maar in ieder geval veel plezier er mee ps maak eens een filmpje dat je aan het rijden bent ik wil dat gebrul wel een horen mazel

wat is er gaar aan ? (t gaat mij om snelheid, acceleratie en besturing, Dus houd je tweaker reactie's aub voor je :? ) IK heb geen camera die geluid kan opnemen....

num1.jpg

num2.jpg

num3.jpg

Tja je auto moet er natuurlijk zeer mooi uitzien, die kappen maken ze voor de gein :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back