Pics van zelfgemaakte uitlaat ;)

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Guest, 12 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hilbren

    hilbren Guest

  2. F3rdy,

    Je auto ziet er wel een beetje bouwvallig uit hoor, of lijkt dat maar zo?
     
  3. BlackFox

    BlackFox Guest

    dat was ik ook al aan het denken, net of hij inelkaar zit met alleen tape :wink: Heeft een hele goede schoonmaakbeurt nodig denk ik :wink:
     
  4. Tankje zit los, bumper is gaar, uitlaat ziet er niet uit, maar goed zo lang ie volgens jou goed rijd>....

    So what!
     
  5. hilbren

    hilbren Guest

    suggestie: ik zou hem voor de gein een keer helemaal uitelkaar halen en alles eerst even schoonmaken, dan koop je een nieuwe bumper en een nieuwe tank en vervolgens schroef je het hele ding weer in elkaar en hij is weer als "nieuw"

    offtopic: wat voor banden gebruik jij ??
     
  6. Guest

    Guest Guest

    heb hem laatst al schoon gemaakt en nee ik ga er geen geld meer in steken.
     
  7. Ja, dat zien we ja!
    Heb je er dan wel geld in gestoken vraag ik me af?

    De bumper en de uitlaat zijn zelfgefixet...
     
  8. Guest

    Guest Guest

    ooit is een nieuwe zuigersetje voor gekocht. En versnellingsbak er op gezet. gaat wel lekker hard maar ik stop met deze sport omdat ik t kinderachtig vind...
     
  9. P@trick

    P@trick Guest

    wel dat vind ik een beetje een kut antwoord je stopt waarschijnlijk omdat het teduur is want kinderachtig is het om de dooiedood niet
     
  10. Kinderachtig?
    Jeetje, op welke leeftijd ben je er dan mee begonnen?

    Je hebt gewoon geen tijd en geen geld om er mee verder te gaan, een echt ander (normaal) antwoord kan ik me zo gauw niet bedenken...
    Waarom ben je dan nog op dit forum?
     
  11. Guest

    Guest Guest

    Ik kan idd geld gebruiken wie niet? Maar ik heb nou een snelle carson en ook en offroad van dat merk. Alleen heb ik laatst op een circuit gereden en dat vind ik gewoon saai je rijdt de hele tijd hetzelfde rondje :roll:

    [​IMG]

    het enige intressante van die wagens vind ik het technische gedeelte. UItproberen ed. Vandaar dat ik ook niet een uitlaat ga kopen (kostte trouwens 90 euro 8O )
     
  12. Op een circuit rijden saai?

    Op een parkeerplaatst rijdt je ook steeds heen en weer en daar ga je ook niet ff snel een baantje maken.
    Als ik een circuit tot mijn beschikking had, zou ik daar zeer zeker vaak gebruik van maken.
    Alleen waar ik woon (prov. Utrecht) is er geen.
     
  13. Guest

    Guest Guest

    in Zeist ook geen?
     
  14. Nee, helaas.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    uhm..wat wil je dan?
     
  16. Guest

    Guest Guest

    zelf iets verzinnen en niet als een domme worst al me geld overal aan uitgeven?
     
  17. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Hé jongens, ik sluit dit draadje. Het gaat al lang niet meer over een zelfbouwdemper!

    We hebben hier ook een chatbox wisten jullie dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina