piepschuim spuiten

ik ben een koffer aan het bekleden met piepschuim voor 2 kleine heli's. nou heb ik al geprobeerd dit schuim te spuiten, maar dan smelt het een beetje. welk middel moet ik gebruiken om het voor te bewerken zoadat het spuitbaar is ??

gr,
Marco

of een laag PVA glue er overheen doen voor je gaat spuiten... Doen de tabletop wargamers al jaren en werkt prima;)

bij suiputbussen met acrylverf lost het schuim namelijk op in het drijfgas als dat condenseerd... (ja daar heb ik ervaring mee ja;P)

Je kan tegenwoordig ook depron en schuim met viltstiften spuiten, dit is nieuw de stiften heten copic markers en komen uit de scrab wereld ( foto's versieren ) de stiften zijn watervast en het werkt bijna hetzelfde als airbrushen kwam dit tegen toen ik met moeders meeging naar de scrab winkel die heet scrabdelight (www. scrabdelight.nl) je gebruikt een zelfde compressortje als met airbrushen, het grote voordeel is dat je niet meer hoeft schoon te makenals je van kleur wisseld de stiften zijn verkrijgbaar in meer dan 300 kleuren en je verwisseld heel gemakkelijk van stift, ene stift trek je eruit en andere stift steek je erin. kijk maar eens op de site dan wordt het wel duidelijk.

Back