Pietenpol

• Topicstarter Topicstarter Flyman
  • Startdatum Startdatum
F

Flyman

Guest
Beste forummers

Na lang nadenken (wij Belgen hebben tijd nodig...) heb ik besloten om een Pietenpol te gaan bouwen. ik zou jullie willen vragen of er plannen of bouwkits te krijgen zijn van een Pietenpol (een beetje chauvinisme kan geen kwaad)....

Als je 1:1 wilt bouwen, kan je hier terecht "Pietenpol" ;-) $ 78,-- voor een set tekeningen ($ 135,-- voor alle tekeningen, inclusief modificaties) ....

Pietenpol, het klinkt als een Belgisch scheldwoord: "Jij vuile pietenpol!".

Mooi kistje wel! Op wat voor schaal wil je hem gaan bouwen?

Op mijn club, MVC Nederweert trouwens, denken ze sowieso dat ik geschift ben, dus 1:1 lijkt mij nog zo geen gek idee.

Serieus, ik denk zo aan een spanwijdte tussen 2,2 m en 2,5 meter.

Bedankt in ieder geval voor jullie antwoorden

In een oud nummer van hobbybuletin stond er een heel artikel van met een A4 of A3 tekening, ik weet niet of ik dit nummer nog heb, misschien anderen hier. Ik zal eens kijken dit weekend.

Hey flyman, ik heb het nummer gevonden (april 87)! Het heeft wat geduurd maar Ik heb het dan toch. Als je me je adres mailt zal ik een fotocopy opsturen.

Beste Flyman. Ik was op zoek naar de Pietenpol, en kwam juw vraag tegen voor een bouwtekening. Deze vraag was wel een aantal jaren terug, maar toch.
Bij opruimen kwam ik een bouwtekening tegen. dus als u nog interesse heeft dat hoor ik het wel.
gr.Paul

Back