Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen,
hartelijk dank voor uw berichtje. Wat leuk om te horen dat de mensen een kaartje willen sturen. Dat zal mijn vader erg leuk vinden.
Op dit moment verblijft mijn vader nog op een revalidatieafdeling in het ziekenhuis en is hij in afwachting voor een plaatsje ergens anders. Waar dit gaat zijn weten we nog niet dus het beste kunnen ze dit gewoon naar mijn ouders huis sturen: mr. G.J. ter Kuileweg 9, 7642 VP Wierden.
We kunnen het kaartje dan meenemen als we bij hem op bezoek gaan.
Helaas kan ik niet inloggen op het account van mijn vader dus daarom even een berichtje via de e-mail.
Doe iedereen de hartelijke groeten van hem en enorm bedankt voor uw e-mail.
Hartelijke groet,
Anja Horsman
namens mijn vader wil ik alle lieve mensen die onlangs een kaartje aan hem hebben gestuurd bedanken.
Wat hartverwarmend en wat een verrassing. Dit heeft mijn vader (mijn moeder, mijn zus en mij) erg goed gedaan. Zo ontzettend fijn om een blijk van medeleven en bemoediging te ontvangen.
Vanmiddag is hij naar het Meulenbelt in Almelo gegaan in afwachting van een plek elders. De kans dat mijn vader nog weer naar huis komt is erg klein. We houden dit nog een beetje in het midden bij mijn vader, aangezien we niet willen dat hij de moed helemaal laat zakken. We blijven positief en houden moed, maar zolang hij niet opknapt kan hij niet naar huis. Uiteraard is dit erg verdrietig, maar voor nu is het belangrijkste dat hij de juiste zorg krijgt. Hopelijk knapt hij hier weer een beetje op. We hebben alle kaarten vanmiddag gelijk weer opgehangen op zijn nieuwe kamer zodat hij er elke dag naar kan kijken.
Nogmaals enorm bedankt!! Dit wordt zeer gewaardeerd door ons allemaal.
We houden moed en vertrouwen en bekijken het per dag.
Hartelijke groet van mijn vader.
Anja Horsman
Goedemiddag,
Ik wilde u even doorgeven dat mijn vader gisteren is overleden. We zijn dankbaar dat hem verder lijden is bespaard maar intens verdrietig dat we hem moeten missen.
De begrafenis zal in besloten kring plaatsvinden.
Hartelijke groet,
Anja Horsman